>

New In


LT // Bonjour, mano mielosios skaitytojos!
Kadangi nuo medžių pradėjo kristi spalvą pakeitę lapai, o lengvas striukytes po truputį pakeičia paltai, nusprendžiau su jumis pasidalinti savo naujais rudeniniais pirkiniais.
Labiausiai džiaugiuosi naujais aulinukais iš Step top, nes jau kurį laiką ieškojau kažko panašaus. Žinau, jog ko gero pusė miesto vaikšto su panašaus tipo batais, nes trumpi aulinukai šiuo metu yra "must have", bet man nė motais, nes ne apranga puošia mus, o mes ją! O auksines detales pasirinkau ne šiaip sau.. Dar prieš nusipirkdama aulinukus buvau nusižiūrėjusi labai man patikusį rankinuką per petį iš Lindex. Mano manymu, šie du daiktai puikiai papildo vienas kitą (nors kartais ir susimąstau, jog tos auksinės jau per daug), tačiau žiūrint į tai, jog nešioju tik vieną laikrodį - viskas dera taip, kaip mano norėtųsi! Mano didžiausia materiali svajonė - klasikinė, juoda Chanel rankinė, tačiau šiuo metu neturiu  10.000lt litų ir tenkinuosi savo nauja, kažkuom išsvajotąją rankinę primenančia taše per petį. Ir nieko nėra baisiau, už tokio garsaus brando kopijas ir sapaliojimus, jog tai originalas, nes dažniausiai makaronų kabintojos nė nežino tikros rankinės kainos. Na bet kiekvienas renkamės tai, ką nešioti ir avėti, tebunie tai ir iki skausmo žinomas a la Burberry šalikas - svarbu, kad žmogus laimingas!
Trečiasis man nebūdingas pirkinys - pūkinė "Shk" liemenė! Brolis juokiasi, jog galėjau tiesiog nusipirkti Ikea kilimėlį ir išsikirpti skyles rankoms, na bet ką tie vyrai supranta, ar ne? :)))) Niekada nežiūrėjau į tokių liemenių pusę, nes mano galvoje buvo įsisenėjusi mintis, jog jos mane storina, tačiau šį rudenį tebunie aš būsių stora, bet viliuosi, jog plonos kojos išduos, jog po dideliu kalnu pūkų slepiasi ne tokia jau didelė aš. :))) Na o juodas paltas.. Privatizuotas! Beveik visą Rugsėjį pas mane svečiavosi mano draugė iš Sankt Peterburgo ir man taip patiko jos paltas, jog įkalbėjau ją apsimainyti! Mano šiltas paltas iš Balizzos iškeliavo į Rusiją, o H&M paprastas ir tuom nuostabus paltukas liko pas mane - Lietuvoje!
Ruduo tuom ir yra nuostabus, jog galima užsidėti skrybėlę, pasiimti kavos ir kvepiant nukritusiais medžių lapais eiti pasivaikščioti ir atrasti mažas, jaukias Vilniaus senamiesčio gatveles, šėlti su vaikais parke arba sedėti kavinėje prie lango ir gerėtis maloniais, rudeniškais vaizdais.

RU //
Bonjour, мои милые читательницы!
Наступила настоящая осень, листья поменяли цвет и я решила с вами поделиться своими новыми покупками! 
Я очень рада, что нашла свои сапожки из "Step top" - похожих искала очень давно! Знаю, что скроен всего с похожими сапогами наверно ходит половина Вильнюса.. Ботинки в похожем стиле сейчас "must have"  но мне плевать, ведь не вещи нас украшают, а мы их! А золотые детали я выбрала не так себе.. Перед покупкой сапогов я нашла сумочку "Lindex" которая мне ооочень понравилась и я думаю эти две вещи отлично пополняют друг друга (хоть пару раз и задумалась, что слишком много золотого), но так как я ношу только одни одни часы - все подходит так, как мне хотелось бы! Моя мечта - классическая, черная Chanel сумка, но у меня нету 10.000лт и я рада свой простой покупкой, которая чуть чуть чем то напоминает мне сумочку моей мечты. Нету ничего хуже копий такого знаменитого брэнда и глупых оправданий, что сумка оригинальная.. Врунишки часто даже не знают, сколько на самом деле стоит оригинал. Но каждый выбираем то, что нам ближе к сердцу, пусть это будет даже до боли надоевший шарф а ла Burberry - главно человек счастлив! 
Покупка номер 3 - жилетка/пух от "Shk". Брат смеется, что могла просто купить коврик ikea и вырезать там дырки для рук.. :)))) Но что эти мужчины понимают?! Никогда не смотрела в сторону таких жилеток, потому что в моей голове была застрявшая мысль, что они меня визуально делают толстой! Этой осенью пусть буду я толстая  (но надеюсь худые ноги меня спасут от "толстых мыслей" и будут показателям того, что под пушистой и большой жилеткой прячусь не такая уж толстая Я.) :)))) Ну а черное пальто - приватизировала! У меня гостила моя любимая подруга из Ст. Петербурга и мне так понравилось ее пальто, что я ее уговорила поменяться! 
Осень тем и прекрасна, что можно одеть шляпу, взять кофе и когда воздух пахнет упавшими листьями идти гулять по маленьких и уютных улицах старого города, играть с детьми в парке или сидеть возле окна в кафе и радоваться магическим, осенним видом...
_______________________________________________________________________

Share:

8 comments

  1. As irgi paruosus new in posta! Grazi tasyte labai, ziurinejau lietuvoj, bet nepasiryzau nusipirkt! Nors ant taves paziuresiu per nuotraukas! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū, greitai įkelsiu looką, įvertinsi! :)

      Delete
  2. Очень красивые фотографии, нежные)
    Создают уютную атмосферу)
    :)

    ReplyDelete
  3. Liemenėė <33 Kažkaip ankščiau irgi net į jų pusę nežiūrėdavau, bet dabar tikrai neatsisakyčiau priglausti vieną kitą :))

    http://outsidevogue.blogspot.com

    ReplyDelete

Blog Design Created by pipdig