>

COCCINELLE



LT // Net negaliu nusakyti, kokia buvau laiminga, kai L'Officiel konkurse laimėjau šią nuostabią Coccinelle rankinę! Tobula burgundiško vyno spalva, vos pastebimos auksinės detalės.. Būtent tai, kas man ypatingai patinka šį sezoną! Rankinė beprotiškai talpi, kas man kiek neįprasta, nes esu pripratusi prie nedidelių, į kurias telpa tik būtiniausi daiktai. Šį grožį saugau ir kiekvieną dieną nenešioju, be to kiekvieną kartą grįžusi namo iškraustau visus daiktus, sudedu anksčiau ten buvusį popierių (kad rankinė neprarastų formos) ir dedu atgal į maišą, va taip va! Man tai nebūdinga, tačiau man taip patinka šis rankinukas, jog norisi jį saugoti ir nešioti dar ilgai, ilgai.. 

EN // It's impossible to describe how happy I was when I won this purse from Coccinelle! Big thanks for the competition, L'Officiel! Perfect burgundy wine color, barely visible golden details.. I adore it sooo much at this season! This handbag is very capacious and for me it's a little bit unusual, as almost all of my bags are shoulderbags and clutches. I don't wear this bag everyday, because I want to protect this beauty and wear it in a long long time..

_______________________________________________


Share:

4 comments

Blog Design Created by pipdig