>

BEAUTY BLENDER - kempinė sužavėjusi visą pasaulį!


Manau jau ne kartą teko girdėti atsiliepimus apie šią nekaltą, rožinę kempinėlę, kuri sugebėjo sužavėti visą pasaulį. Kurį laiką buvau gan priešiškai nusiteikusi ir maniau, jog tai tiesiog dar vienas gerai išpiarintas ir nieko vertas daiktas, tačiau 'blogeriška prigimtis' neleido jo neišbandyti. Viešėdama Paryžiuje, gigantiškoje "Sephora" parduotuvėje pirmą kartą gyvai išvydau Beauty Blender kempinę ir nusprendžiau vis gi pasiduoti pagundai.
PATARIMAS : prieš naudojant ją pirmą kartą atidžiai perskaitykite naudojimosi instrukciją, nes galite ne tik nusivilti pirkiniu, bet ir jį sugadinti. Mano pirmas įspūdis (arba istorija, kaip nereikia daryti) : vienintelis dalykas kurį žinojau apie BB, jog jį sušlapinus jis padidėja dvigubai. Palaikiau jį po tekančiu vandeniu, kempinė padidėjo, aš ją nusausinau ir padėjau į šoną, kad palaukti kol ji išdžius. Kai bandomasis zuikis beveik išdžiuvo, ant riešo išspaudžiau kelis didelius makiažo pagrindo lašus ir tapšnodama kempinėle į dažus tepliojau ant veido. Be jokios abejonės, visas šis procesas ir rezultatas man nepatiko. Ačiū Dievui, jog mūsų žemėje egzistuoja internetas ir aš, lyg ir ne blondinė, susivokiau pasitikrinti Youtube Beauty Blender'io apžvalgas ir po minutės jau žinojau savo klaidas.
KAIP NAUDOTI? Visų pirma - sušlapinus kempinėlę ir ją nusausinus į rankšluostį NEREIKIA laukti kol ji išdžius! Ja reikia naudotis tol kol ji yra drėgna, taip jį į save sugeria kur kas mažiau makiažo pagrindo. Makiažo pagrindą taškeliais paskirstome ant veido ir tada tapšnojamais judesiais (o ne potepiais) paskirstome produktą ant veido odos. Po kiekvieno naudojimo kempinę būtina išplauti! Tam yra specialūs tos pačios firmos valikliai, tačiau asmeniškai aš tam naudoju patį paprasčiausia muilą, kuris puikiai nuplauna visus nešvarumus ir pudros likučius.
Nuo šiol neįsivaizduoju jokio savo makiažo be šios "sponge bob'o" ir esu juo labai patenkinta! Jo dėka veidas niekada nebūna "perkrautas", pudra pasidengia labai natūraliai ir plonu sluoksniu (na žinoma tai dar priklauso nuo jūsų ir jūsų naudojamų produktų.) Beauty Blender kaina yra apie 19eur Lietuviškose internetinėse parduotuvėse. Kiek mokėjau už savąją Sephoros parduotuvėje gerai neatsimenu, bet man atrodo jog keliais eurais pigiau. Ar verta pirkti? Taip, tikrai!
Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig