>

KAIP TU, LOLI?


Jacket - Reserved / Bag - Mango / Dress - Kaip Tu? 
Watch - Daniel Wellington / Sunglasses - from Amsterdam / Heels - Sergio Tozzi

Sveikos, mano brangiosios skaitytojos! Ši savaitė man yra neblogas išbandymas, nes rytoj - mano draugės Karinos vestuvės, o liudininkai ir svočiai - aš ir mano vyras! Tad patys suprantate, jog reikalų ligi kaklo, o laikas bėga it pašėlęs ... Vakarais sunku užmigti, nes galva tiesiog plyšta nuo minčių ir vienintėlis išsigelbėjimas - knyga. Skaitydama vėlai vakarais pamirštu apie viską šiame pasaulyje ir miego užsinoriu lyg pamojus burtų lazdele, taip greitai, jog net nespėju įsiminti puslapio, ties kuriuo sustoju! Šiuo metu įpūsėjau skaityti Joanne Harris romaną "Ledinukų bateliai" ir norėčiau parekomenduoti tiems, kas nėra abejingi Paryžiui, stebuklams ir šokoladui. Knygas siunčiu į iPad'ą pdf formatu, mėgstamiausia svetaitė el-knygos.eu
Taipogi norėčiau pristatyti jums naują, lietuvišką internetinę drabužių parduotuvę www.kaiptu.lt, kurios įkūrėja yra mano vaikystės draugė Urtė ir jos nuostabi šeima! "Kaip Tu" yra tikri trikotažo profesionalai, o jų parduotuvėje galima rasti ne tik moteriškų suknelių, tačiau ir laisvalaikio, sportinio tipo drabužių : kelnių, megztinių, palaidinių. Manoji suknelė yra iš "Loli" kolekcijos, kurią įsigyti galite paspaudę šią nuorodą "Suknelė Amanda"
 Paslaptingas vėjas barbena į langą, iš tamsaus dangaus kapsi lietaus lašai. Kambaryje dega žvakė, šalia miega sūnus ir ant lovos krašto sėdžiu prietemoje sėdžiu aš, rašau šį tekstą ir mėgaujuosi ramybės akimirka, kuri pasibaigs lygiai 19.00h. Jaukaus ir gero penktadienio vakaro, draugai!
Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig