>

My skin care routine / veido odos priežiūra žiemą


Brr.. še tau ir sulaukėm tikros žiemos. Sėdžiu virtuvėje, įsijungusi elektrinį radiatorių, įsisukus į šiltutėlį chalatą (ačiū, Kalėdų seneli), geriu rytinį kokteilį (tikrai ne Cosmopolitan) ir ruošiuosi jums papasakoti apie veido priežiūros priemones, kurias šiuo metu naudoju.

KIEKVIENĄ RYTĄ
 
"GUINOT" / PURE BALANCE
"Guinot - Pure balance" kremas skirtas mišriai / riebiai veido odai ir tai yra kol kas man labiausiai tikęs ir patikęs kremas per visą, mano ne itin ilgą gyvenimą. Sudėtyje esantys ekstraktai reguliuoja riebalų išsiskyrimą ir atstato odos pusiausvyrą, o tas man yra itin svarbu, nes mano 't' zona likusi blizgėti ir tai mane varo iš proto. Šis kremas yra tikras išsigelbėjimas, be to, jis saugo nuo uždegimų, sutraukia poras ir beabejo gerai drėkina odą. Be to, kadangi produktas suteikia veidui matiškumo, ilgiau išlieka makiažo pagrindas. Na o įsigyti ir daugiau apie ji paskaitineti galima čia www.sugihara.lt/GuinotPureBalace, kaina jo nėra labai draugiška, tačiau tikrai to verta!

"MARY KAY" / TIMEWISE
"Mary Kay - Timewise" intensyviai regeneruojantis paakių kremas yra tiesiog mano nedidelis eksperimentas, kuris galima sakyti, jog pasitvirtino. Yra daugybė skirtingų nuomonių, nuo kokio amžiaus verta pradėti naudoti paakių kremus, dauguma pritaria, jog nuo 24-27 metų ir aš taipogi pritariu taip manantiems. Nors kol kas neperžengiau šių skaičių ribos, "Timewise" kremą naudoju profilaktiškai (blogiau nuo to tikrai nebus) ir galiu pasakyti tik tiek, jog esu juo labai patenkinta. Ne, raukšlių paakių zonoje kol kas neturiu, tačiau rytais prabundu lengvai patinusiu veidu kaip ir visi žmonės šioje žemėje. Mano vonios tempratūra yra tikrai ne itališkos kepyklėlės, tad kremas būna šaltas, ir patepus jį po akimis ir aplink jas, visi patinimai ir miegančios meškos pėdsakai dingsta lyg į balą vos per 7-9 minutes. Daugiau informacijos ir kaina - www.marykay.lt/TimeWiseEye
  

VAKARE

Veido valymo priemonėms neesu labai kritiška, ar įnoringa. Veido šveitiklius keičiu kas kelis mėnesius, nes taip ir neatradau savo favorito. Tačiau kosmetinio pienelio nekeičiu jau 2 metus. 

"BIOTEN" - HYDRTING CLENISING MILK
"Bioten" - serbiška kosmetika, kurią galime rasti didžiosiose prekybos centruose, ekologiškos kosmetikos skyriuose. Aš šį drėkinantį, valomajį pienelį atradau tikrai senai ir kol kas nesiruošiu keisti į nieką. Man patinka tiek kvapas, tiek konsistencija, tiek kaina. Vakare, prieš einant miegoti, makiažą ir visus per dieną susikaupusius nešvarumus valau būtent juo. Ilgą laiką nemėgdavau "pienelių", nes oda po jų naudojimo būdavo lipni, ir aš, miss visažinė, galvojau, jog tokia pati situacija su visais tokio tipo valikliais, tačiu pasirodo klydau ir tiesiog naudojau netinkamus produktus. Kadangi šis pienelis yra tuo pačiu ir drėkinantis, vakarais kremą naudoju tik kas antrą dieną. O kokį, tuojau jums papasakosiu! Daugiau apie "Bioten" - www.biotencosmetics.com/Cleansing-Milk

"NEUTROGENA" - PINK GRAPEFRUIT CREAM WASH
"Neutrogena" - kreminės konsistencijos nuplaunamas valiklis. Nors ir naudoju jį šiuo metu - nieko gero pasakyti negaliu. Išnaudojusi produktą pakartotinai jo tikrai nepirksiu. Labiausiai nepatiko sintetinio greipfrukto (arba čia aš tiesiog jautruolė) kvapas. Pliusas tik vienas, jog atradau kitokį būdą, kaip šį valiklį naudoti. Kas antrą dieną iš jo pasidarau šveitiklį - kremą sumaišau su šaukšteliu kavos ir kelias minutes juos masažuoju veido odą. Tokiu atveju rezultatas man patinka. Jeigu kas nors naudojote šį produktą (ar naudojate dabar) būtinai pasidalinkite komentaruose. Daugiau info : www.neutrogena.co.uk/Pink-Grapefruit


KAS ANTRĄ DIENĄ

"BIODERMA" / SEBIUM AKN FLUID

 Kas antrą dieną vakarais naudoju "Bioderma" aktyvųjį fluidą, kurį man parekomendavo vaistinėje, kuomet prisivalgius šokoladų atėjau ieškoti "super kremo" (taip, taip, kvailele), kuris sutvarkytų mano smulkiais išbėrimais nusėtą kaktą.Sebium AKN apsaugo nuo spuogų susidarymo,giliai valo poras ir slopina raginio odos sluoksnio storėjimą. Cinko gliukonatas slopina perteklinę riebalų gamybą ir spuogus sukeliančių mikroorganizmų dauginimąsi. Šio produkto dėka (bent jau aš taip galvoju) susitvarkė mano veido oda (tfu tfu tfu), kuri yra ganėtinai problematiška, jautri, vietomis riebi ir vietomis sausa. Labai rekomenduoju išbandyti šį produktą, o įsigyti galima vaistinėse - www.vaistine.lt/Fluidas-Sebium-AKN


KARTĄ PER SAVAITĘ

"BIOTHERM" - SKIN BEST LIQUID GLOW
Kartą per savaitę į veido kremą įmaišau tris lašus šio stebuklingo sauso aliejus, apie kurį jau rašiau bloge - www.absentta.com/Biotherm-Skin-Best-Liquid / Anksčiau jį naudodavau kur kas dažniau, tačiau dabar nematau tam poreikio. Be to, šį buteliuką turiu jau nuo Gegužės mėnesio, ir kaip matote jo užtenka tikrai ilgam, tad neverta graužtis dėl tikrai nesaldžios kainos.
 

EXTRA ATVEJAIS

"DECUBAL" - REPAIR CREAM
"Decubal" maitinamasis kremas yra tikras išsigelbėjimas tokią šaltą žiemą kaip ši. Juo naudojuosi išsausėjusioms veido odos vietoms, jis yra labai riebus ir skirtas itin sausai odai. Jo reikia visai nedaug, mažo žirnelio dydžio, todėl produktas yra labai taupus, o jo net 100ml. Ne veltui gaminamas Islandijoje! Kremą galima naudoti ir sausai rankų odai, jis daro stebuklus! Na o jį įsigyti galima tik vaistinėse.

Vualia, štai tokius produktus šiuo metu naudoju savo veido priežiūrai. Jeigu turite klausimų, pasiūlymų, ar pastabų, lauksiu jūsų komentaruose. Iki!


Share:

1 comment

  1. Stengiuosi ipatingai priziureti oda, nes man jau virs 40 metu. Esu netgi pasidariusi botulino toksino injekcijos procedura, kad sau labiau patikciau zvelgdama i veidrodi. Taip pat daznai megstu palepinti veido oda kaukemis ir serumais, sakyciau kazkiek tikrai padeda.

    ReplyDelete

Blog Design Created by pipdig