>

Beauty / LIPS / Artdeco "Color Lip Shine"


Atėjus vasarai į spintos gilumą slepiame šiltus, storų audinių drabužius, o iš kosmetinių į stalčius perkeliame sunkius ir itin pigmentuotus kosmetinius produktus. Kai lauke labai šilta ir šviečia saulė, mažiausia ko norisi, tai dažytis ir varginti veido odą.. Vasaros dienomis stengiuosi kiek įmanoma mažiau dažytis ir mano dieninį makiažą sudaro blakstienų tušas, šviesiai rudas antakių pieštukas ir lengvi lūpų balzamai, blizgesiai.
Ilgą laiką buvau tiesiog pametusi galvą dėl gerai visiems žinomo "Carmex" lūpų balzamo, kurį man pavasarį iš St.Peterburgo atsiuntė geriausia draugė, tačiau neperseniausiai (spėju su sūnaus pagalba) jis tiesiog magiškai dingo ir naujuoju mano favoritu tapo Artdeco lūpų dažai "Color lip shine". Visų pirma, šio produkto lūpų dažais nė nepavadinčiau, nes jis man labiau primena nuostabios tekstūros lūpų balzamą su atspalviu. "Color lip shine" lūpdažiai pagaminti želė/kreminės konsistencijos pagrindu ir tiesiog nuostabiai atrodo ant lūpų, o be to, kas nebūdinga daugumai tokio tipo produktams - ilgai išlieka ant lūpų. Spalva nėra labai intensyvi, greičiau pabrėžia natūralią lūpų spalvą ir suteikia sveiką, ryškų atspalvį. Drįsčiau teigti, jog net gi vizualiai putlina lūpas! Spėju dėl to, nes lūpų dažai net gi be pieštuko pagalbos "neišbėga" už lūpų konturo. Mano produkto atspalvis 52 shiny fuchsia ir yra priskiriamas prie ryškesnių, tačiau atspalvių paletė yra labai plati - nuo lengvų, neutralių, iki ryškių ir sodrių spalvų. Jau greitai parodysiu savo vasaros "Make up routine" ir ten pamatysite, kaip šis produktas atrodo ant lūpų! Išbandyti ir įsigyti galite Artdeco kosmetika prekiaujančiose parduotuvėse (Douglas, Sarma, Kristiana, Drogas), kaina ~16eur.
Share:

2 comments

Blog Design Created by pipdig