>

Casual summer days



 Kombinezonas - Stradivarius / Liemenė - Lands' End / Bateliai - Centro / Akiniai - H&M / Rankinė - rankiniunamai.lt

Kaip atrodo eilinė mano ir mano sūnaus vasaros popietė? Pasivaikščiojimai centro gatvėmis ir senamiesčio gatvelėmis, parkai, žaidimų aikštelės, skani kava, o dažnai ir pietūs kavinėje ar restorane (vasarą gaminu rečiau, nei kitais metų laikais), pažintys smėlio dežėje su kitais vaikais, o ant suoliukų trumpi pokalbiai su jų mamomis. Skamba gan nuobodžiai, hm? Vasarą dažnai einame į Halės turgų pirkti braškių, trešnių ir kitų uogų, o tuo pačiu užbėgame į šalimais esančią Ali šokoladinę paskanauti macaroon'ų arba lazdyno riešutų deserto. Tiesiog velniškai nemėgstu laiko nuo 12h iki 17h, nes tuo metu atmosfera mieste man visiškai nemiela ir svetima (net nežinau kaip tiksliau apibūdinti tą keistą jausmą) tad su sūnumi prisigalvojame visko, kad praskaidrinti nuotaiką sau ir kitiems. Rytais ir vakarais daugiau laiko skiriu sau, savo reikalams ir pomėgiams, o dieną aš tiesiog kaip nesava. Pėsčiomis į dieną prapėdinu nei daug nei mažai - apie 10km, tačiau vaikščioti mylimo miesto gatvėmis - vienas malonumas! Ar kadanors susimąstėte, jog tiek daug visko nepastebime vien dėl to, jog esame pripratę prie gimtojo miesto? Pagalvokit, kaip aukštai iškėlę galvas gėrimės Europos didžiųjų miestų architektūra... Pabandykit padaryti tą patį einant gerai žinamomis gatvėmis ir pamatysite, kiek daug gražių pastatų ir įvairių nuostabių smulkmenų nepastebėdavote. Eh, apie Vilnių galėčiau kalbėti ir rašyti ištisas valandas, tačiau negaliu pakęsti, kai man mane kas nors skubina ir ragina greičiau uždaryti kompiuterį, tad privalau su jumis atsisveikinti, o pati skubu su savo vyru (taip taip, jeigu nekeliu seilionių ir bendrų nuotraukų į internetą, tai nereiškia, jog jo mano gyvenime nėra, haha) į miestą prasiblakškyti ir pasižmonėti. Jaukaus ir šilto vakaro, bučkis!
Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig