>

HAIRCARE / My nr.1 - CECE MED



Visų pirma - sveikinu savo skaitytojas ir (galbūt) skaitytojus su pirmąją vasaros diena! Aš vis dar negaliu patikėti, kad mano aplankalas fotoalbume "Spring 2015" daugiau nepasipildys ir reikia kurti naują, į kurį talpinsiu nuostabiausias šios vasaros akimirkas! Pati sau prižadu šią vasarą daugiau fotografuoti ir rašyti "skiltį" lifestyle, mat kaip pastebėjau, skaitytojams tai įdomiausia, o aš ragana akimirkų iš savo gyvenimo jau beveik neįamžinu, nes visas mano dėmesys atitenka mažąjam princui, kuriam praeitą pirmadienį suėjo 2 metai, valio! Na o šiandien grįžkime prie beauty temos.
Kadangi dabar kaip apsėsta vis bandau naujus plaukų priežiūros produktus ir ilgą laiką buvau idealaus kondicionieriaus plaukams paieškoje, po kelių nesėkmingų bandymų aš ir vėl atradau tai, apie ką noriu jums papasakoti. "Cece Med" - asmeniškai man anksčiau niekada negirdėtas prekės ženklas, tačiau nuskynęs ne vieną grožio apdovanojimą, kurį dabar rekomenduoju visoms pažįstamoms ir draugėms, turinčioms problemų su plaukais ir galvos oda.
Šios plaukų priežiūros priemonės yra su šilko proteinais, kurie atkuria pažeistą plauką ir giliai drėkina. 
Mano pasirinkimas : šampūnas ir kondicionierius pažeistiems ir sausiems plaukams. Anksčiau rinkdavausi priemones riebiems plaukams ir buvau neteisi, nes tik plaukų šaknys linkusios greitai riebaluotis, o likęs plaukų ilgis - sausas ir reiklaujantis drėkinimo. Išbandžiusi šias dvi "Cece Med" priemones tiesiog netekau amo, jog mano plaukai gali būti TOKIE! Taip kad apie viską nuo pradžių.
Buteliukų talpa - 300ml, šviesiai žydra ir salotinė spalvos susižavėjimo nekeliia,  tačiau tai tik tarp kitko, esmė juk ne tame! Šampūno kvapas gan keistas, paskirsčius produktą ant plaukų jis pasikeičia, tačiau nėra aitrus, ar nepakeliamas, tiesiog keistas ir neįprastas. Išsiplovusi galvą nieko ypatingo nepastebėjau, tačiau išdžiuvus plaukams buvau maloniai nustebinta! Plaukų glotnumas ir paklusnumas - nenusakomas. Vargšai mano artimieji, kuriuos versdavau glostyti man plaukus, norėdama pasidžiaugti rezultatu. Šias priemones naudoju apie 2 savaites ir kol kas tai yra visiškas mano Nr.1, ypatingai kondicionierius. Nežinau kiek laiko "Cece Med" produktai laikys pirmąją poziciją mano plaukų priežiūros top'e,  tačiau kol kas nežadu leistis į naujas paieškas ir noriu pasidžiaugti šiuo netikėtu atradimu, nes įpakavimas man neatrodė daug žadantis, tačiau pripažinsiu, pirmą kartą išvydus šias prekes, viltį suteikė tas nekaltas, žalias kryžiukas. Įsigyti galima Asorti, Elevita parduotuvėse, abiejų produktų kaina vienoda - 8eur. Manau, jog atėjus vasarai tai yra pukus pasirinkimas, kuomet plaukams ir galvos odai reikia ypatingos priežiūros.
Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig