>

MY HAIRCARE ROUTINE / Mano plaukų priežiūros rutina


Sveiki plaukai - gražūs plaukai. Mano požiūris yra toks : geriau trumpesni, bet nenušiurę, prižiūrėti  plaukai. Nereikia pamesti galvos dėl plaukų ilgio! Blogiausia, ką galime padaryti savo plaukams - nekirpti jų galų ir vaikščioti su taip vadinamu "šienu" ant galvos. Juk kaip mėgdavo sakyti mūsų seneliai - plaukai ne dantys - ataugs! O ir be to, trumpo kirpimo šukuosenos yra kur kas stilingesnės. Na bet užteks blodiniškų samprotavimų, pereikime prie mano asmeninės plaukų priežiūros ir žadėtojo įrašo esmės. P.S. Paspaudę ant produkto pavadinimo būsite perkelti į išsamų jo aprašymą!
KIRPIMAS : pagrindinė taisyklė - kirpti plaukų galiukus bent 3-4 kartus į metus. Tą patį darau ir aš. Tai ne tik skatina jų augimą, bet ir be abejonės lengvina iššukavimą, nes išsišakoję plaukų galai labiau veliasi. PLOVIMAS : plaukus plaunu maždaug 3 kartus į savaitę, jeigu einu į renginį, šventę ir pan. - dažniau. Pirmąjį plovimą naudoju Loreal Elvital Fibralogy šampūną, kuris suteikia šaknims apimties. Antrąjį plovimą  naudoju Cece Med šampūną pažeistiems plaukams, kuris itin drėkina ir "laminuoja" plaukus. Gerai juos išskalavusi, naudoju tos pačios linijos Cece Med kondicionierių ir užtepusi ant pusės plaukų ilgio laikau apie 4min ir vėliau žinoma išskalauju. KAUKĖS : vis dar pati mėgstamiausia - Natura Siberica "Oblepikha hair mask". Ją naudoju kartą į dvi savaites ir laikau užtepusi ant plaukų gan ilgai, apie 30min. DŽIOVINIMAS : niekada nedžiovinu ir netiesinu plaukų, bei kitaip "nelepinu plaukų karščio voniomis". Prieš kelis metus atsisakius šių "ritualų" plaukai pradėjo žymiai greičiau augti ir pagerėjo jų būklė. Visą gyvenimą mano plaukai buvo iki pečių, tokios ilgio kaip dabar dar niekada neturėjau.  ALIEJAI IR PURŠKIKLIAI : ant nusausintų, bet dar drėgnų plaukų šaknų naudoju Dove Oxygen purškiklį, kuris suteikia apimties, o ant plaukų galų - Orofluido aliejų. ŠUKAVIMAS : labai svarbu pasirinkti tinkamas plaukų šukas. Aš rekomenduoju arba medines, arba Tangle Teezer. Mano pasirinkimas: Tangle Teezer. Esu tiesiog pakerėta, kaip puikiai mano plaukams tinka šios šukos. AKSESUARAI : mano pačios mylimiausios ir kasdien nešiojamos plaukų gumytės - InvisiBooble. Taipogi labai dažnai naudoju įvairias plaukų kempines kuodeliams. Tai yra itin patogu ir greita! DAŽYMAS : plaukų šaknis dažau kas 3-4 savaites su Schwartzkopf "Perfect mouse" putomis (spalva 300).
Na štai ir viskas! Norint turėti prižiūrėtus plaukus nereikia daug investicijų, tik nepamirškime, jog daug kas priklauso ir nuo jūsų mitybos, bei vitaminų, kuriuos gauna jūsų organizmas. Asmeniškai aš, jokių papildų, ar vitaminų nevartoju, stengiuosi visas reikiamas medžiagas gauti iš maisto produktų. Tikiuosi tokio pobūdžio įrašas jums buvo įdomus, o jeigu turite klausimų ar pasiūlymų, drąsiai rašykite komentaruose. Iki greito!
Share:

4 comments

  1. Sveiki, sakykit, ar po gimdymo buvot susidurus su plauku slinkimu? Jei taip, kaip su tuo kovojote?

    ReplyDelete
  2. Labas, Živile! O taip, tai buvo baisus metas :D turbūt kokius 4mėn. plaukai slinko tiesiog žiauriai, visur po manęs kaip po to pukuoto katino būdavo.. Kadangi mano plaukai gan tankūs, vizualiai to nesimatė, bet ant grindų ir baldų viskas matėsi oj oj oj .. Na bet viskas praėjo savaime, jokiomis priemonėmis nekovojau, tik susiderinus mitybą griežtai buvau, bet ne dėl plaukų, o dėl figūros, tačiau žiūriu padėjo ir jiems :)

    ReplyDelete
  3. Puikus ir labai informatyvus įrašas! :) Įdomumo dėlei - kas kiek laiko dažai plaukus? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vat ko gero ir plaukų dažymą įtraukti reikia į įrašą, visai pamiršau! :) Kas 4 savaites, bet reikia jau nuo 3 savaitės.. tempiu visada gumą kiek tik iškenčiu.. tinginė esu :D

      Delete

Blog Design Created by pipdig