>

SKIN CARE / LUSH Herbalism cleanser / problematiškai odai


Labas rytas. Gal jis bus kiek vėlyvas, kai paskelbsiu šį įrašą, bet kol pietūs nepateko į mūsų skrandžius - rytas nors tu ką! Šiandien nusprendžiau papasakoti apie vieną veido priežiūros produktą, kuris tiesiog gelbsti mano odą (ir tuo pačiu nuotaiką). Pradėsiu nuo to, jog mano oda nėra iš tų, kurioms užtenka miceliarinio vandens ir drėkinamojo kremo. Ji reikalauja daugiau priežiūros, nes mano odos tipas yra mišrus - oda "t" zonoje riebi, skruostų oda normali ir nosies bei smakro zonose - jautri. Na tiesiog "amerikietiška svajonė". Be šveitiklių, valiklių ir kaukių savo gyvenimo aš neįsivaizduoju. Prieš gerus du metus "Lush" parduotuvėje pirkau didelį maišą vonios burbulų ir kitų dalykėlių, ir mano nuostabai man leido nemokamai išsirinkti mano odos tipui tinkantį valiklį. Pasirinkau šį - "HERBALISM", kuris mane tiesiog pavergė ir taip tapau priklausoma nuo šio produkto. Jis yra drėgnas, supjaustytas nedideliais gabaliukais. Kvapas - ne pats maloniausias, bet man kažkodėl patinka, primena žoles, molį. Padėjus gabalėlį ant delno reikia įlašinti šiek tiek šilto vandens ir viskas virsta į košę, su kuria reikia valyti veidą. Valiklyje yra ir smulkių šveičiamųjų dalelių, tad jis dar prilygsta ir švelniam scrub'ui. Jį naudoju tiek ryte, tiek vakare, tačiau kartą savaitėje veidui duodu pailsėti ir nakčiai nusivaliusi makiažą nenaudoju nieko. 
"Herbalism" valiklis stabdo spuogų atsiradimą, valo užsikimšusias poras ir tuo pačiu drėkina oda. Mano odai jis tikrai padeda, naudoju jį jau ilgai, tad galiu rekomenduoti drąsiai. Jį galima įsigyti LUSH parduotuvėse, 100g kaina ~10eur. Yra ir didesnės talpos indelių. Tik gaila, jog naudojant kasdien, 100g indelio užtenka vos mėnesiui su puse, geriausiu atveju dviems. Jeigu jums įdomi produkto sudėtis ir dar 605 teigiami atsiliepimai iš viso pasaulio - www.LushUsa.com/Herbalism Malonus sutapimas : tik pasibaigus šiam produktui buvau dar nespėjusi jo įsigyti ir visai netikėtai gavau jį iš fashion pr agentūros testavimui. Na ir kaip netikėti "pritraukimo jėga"?! Kas dar nežiūrėjote filmo "Secret" - būtinai pažiūrėkite. Gražios ir produktyvios dienos! 
Share:

6 comments

  1. Aš iš Lush tik lūpų švietiklį turiu, atrodo niekniekis, bet kaip ir tu be veido, taip aš be lūpų švietiklio jau neįsivaizduoju gyvenimo! Būtinai reikės kažką iš Lush ir ateityje bandyti. :)
    || Beauty Vibes ||

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žinok ko gero tą patį šveitiklį turime, man jis irgi labai labai patinka! :) Maniškis toks rožinis, lyg ir "Kiss" ar kažkaip panašiai vadinasi, labai skanus :D

      Delete
  2. Replies
    1. :)) <3 best wishes from Lithuania, Karolina!

      Delete
  3. Jei atvirai, po tavo post'o iskart begau i Lush parduotuve ir griebiau kelis ju produktus, o tarp ju ir Herbalism. Naudoju jau apie dvi savaites ir mano oda niekada neatrode geriau, nei atrodo dabar! Aciu, jog pasidalinai :)

    Indre x
    www.curvyliciousme.com

    ReplyDelete

Blog Design Created by pipdig