>

DETAILS / Gold Boho Tattoo, Artdeco, Tatler


Legvos suknelės, įrudusi oda, šilti vakarai - viskas prieš pat pat nosį! Paskutinei šios savaitės darbo dienai einant į pabaigą, mano kelios rekomendacijos pirmąjam vasaros savaitgaliui.
 Kiek kartų svarstėte, jog norėtumėte tatuiruotės? O kiek kartų jus nuo šios minties atkalbinėjo tėvai ir aplinkiniai? Ačiū naujai vasaros tendencijai, šią vasarą visi "švaraus kūno saugotojai" gali atsipalaiduoti - į mada atėjo laikinosios, blizgios tatuiruotės! Nors turiu keturias tikras, lengvai pasidaviau pagundai išbandyti ir nusiplaunančias, tačiau ne ką prastesnes, įvairių raštų ir piešinių tattoo. Beveik 10 metų pažįstama žavioji Dovilė iš "Gold Boho Tattoo" atsiūntė man tris lapus grožybių, kuriomis karts nuo karto pasipuošiu ne tik aš, bet ir mano sūnus Danielius. Artėjant festivaliams, vakarėliams po atviru dangumi, iškyloms gamtoje, kur vyrauja lengvas, "hippie" stilius - šios tatuiruotės yra tiesiog must have! Mano tatuiruotės gražiai laikosi apie 3-4 dienas. Daugiau nuotraukų, kainas ir informaciją apie tai, kaip galima užsisakyti, galite rasti Gold Boho Tattoo paskyroję facebook'e paspaudę čia.
Kita mano rekomendacija vasarai - ryškūs nagų lakai! Palikime visada madingą prancūzišką manikiūrą kitiems metų laikams! Vasara tebunie vyrauja ryškios ir šiltos spalvos! Taikinyje - "ARTDECO" nagų lakai iš naujosios "Here comes the sun" kolekcijos. Jie yra trijų atspalvių ir sau patinkantį galite išsirinkti paspaudę čia. Mano pasirinkimas : Nr. 936 - Couture Sun-Kissed. Spalva man taaaip patiko, nors prie širdies dėk. Gaila tik tai, jog lakas ant nagų gražiai laikosi apie 3 dienas, tačiau čia jau ko gero yra mano kaltė, nes toms, kurios kasdien negamina valgyti, neplauna indų ir grindų, jis nesilupinės kurkas ilgiau. Jį galite įsigyti Douglas, Drogas ir kitose ArtDeco kosmetika prekiaujančiose parduotuvėse.
Na ir lengvas skaitinys savaitgaliui, mokančioms rusų kalbą - tiesiog velniškai puikus Birželio mėnesio "TATLER" žurnalas, kurio viršelyje puikuojasi viena populiariausių pasaulyje blogerių Chiara Ferragni. Linkiu jums smagaus ir laisvo pirmojo vasaros savaitgalio, bučkis!

Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig