>

LUSH // vonios malonumai


 "LUSH" kosmetika Lietuvoje ne naujiena, ji yra visų mėgiama ir labai populiari, tačiau kaip ir priklauso, kiekvieną sezoną į parduotuvę atkeliauja naujų produktų, o apie kelis iš jų papasakosiu jums ir aš. Tačiau prieš tai noriu pagirti, jog "Lush" parduotuvėje dirba nuostabi komanda, kuri jums visada patars, pagelbės, padės apsispręsti ir net gi išbandyti įvairius produktus. Nuoširdžiai žaviuosi ir stebiuosi, kaip merginos draugiškai pasitinka pirkėjus ir išmano savo darbą. Vien dėl tokio aptarnavimo visada norisi sugrįžti dar, ir dar! Rytoj su blogerėmis keliaujame į "Lush" renginį Rygoje, tad laukite didelio įrašo su nuotraukomis ir įspūdžiais. Na o dabar pakalbėkime apie man patikusias naujienas.





"RESPECT YOUR ELDERS" - visiška Dievo dovana! Tai yra labiausiai kvepiantis muilas, kurį man teko turėti per savo gyvenimą. Jeigu vaikystėje mėgote "Bonpari" violetinius saldainius - šis produktas jums patiks taip pat stipriai, kaip ir man. Mėlynės, kiparisų aliejus, elderflower gėlės - beprotiška kombincija. Išsiplovus rankas, jos kvepia dar gerą valandą! Muilas putoja ne itin gausiai, tačiau mane žavi tai, kaip greitai jis nusiplauna. Daug, daug greičiau, nei įprasti muiliukai ir kitos prausimosi priemonės. Iš manęs - didelis "like"! Kaina - apie 5eur.



"REFRESHER " - intensyvaus citrinų kvapo prausimosi želė, primenanti vieną iš "Ali šokoladinės" desertų. Garantuoju, jog dėl savo konsistencijos ypatingai patiks vaikams, maniškis ją jau praminė "kugeliu" ir rankų plovimas jam tapo maža pramoga. Dėl citrinų aliejaus ši prausimosi želė yra energizuojanti ir gaivinanti, nesausina odos ir stipriai putoja! Kai kuriems šis kvapas yra net gi per stiprus, tačiau asmeniškai man - tikrai ne! Kaina - apie 5eur.


"DON'T LOOK AT ME" - šviežia, giliai valančioji kaukė. Tai idealus produktas norint atgaivinti pavargusią odą, ją išvalyti. Primena "Magnaminty" kaukę, kuria taip pat labai rekomenduoju. Jūs nepatikėsite, kaip gera penkiolikai minučių užsitepti šį produktą  po vakarėlio, ar teminio, sunkaus makiažo. Ją, kaip ir visas šviežias kaukes reikia laikyti šaldytuve, todėl tepant ant veido odos efektas atrodo dvigubas. Kaukėje yra smulkių, šveičiančių dalelių, todėl ją nuplaunant, veidą palepiname dar ir lengvu pylingu. Po tokios procedūros oda tampa minkšta,"šviežia" ir net gi nereikalauja papildomo drėkinimo. Be galo myliu "Lush" šviežias veido kaukes ir kol kas manęs nenuvylė nei viena! Mano veido oda yra gan problematiška, tačiau po kiekvieno kaukės naudojimo matau akivaizdų rezultatą. Nerealu!  Vienos giliai valo, kitos drėkina... Rekomenduoju po truputį išbandyti visas, jos yra tikrai vertos dėmesio! Kaina - apie 10eur.
 

Net nežinau kaip pavadinti šį sviestinį, baltą gabalėlį, tačiau man patinka tai, ką jis daro. Aš jį laikau šaldytuve, o naudojant jis lėtai tirpsta nuo kūno šilumos. Tai yra lyg sviesto gabaliukas, kuris intensyviai maitina ir drėkina tokias kūno vietas kaip alkūnės, pėdos. Rankoms asmeniškai man šis "sviestainis" yra kiek per riebus, tačiau po pedikiūro tai yra mažasis rojus pėdoms.  Kvepia gan neutraliai, kaip "Nivea" kremas, o ir funkcijas atlieka taip pat panašias. Tiesa, tiems, kurių rankos šaltuoju metu stipriai išsausėja - šis produktas patiks. Mano atveju - rankų oda kiaurus metus tokios pačios būklės, todėl ypatingos priežiūros nereikalauja. 
Greitai mano šaldytuve reikės paskirti atskirą lentynėlę "Lush" produktams, nes jų visa daugėja ir daugėja! Na o kokie šios kompanijos produktai labiausiai patinka jums? Pasidalinkite savo patarimais, galbūt susiviliosiu išbandyti. Patys šilčiausi linkėjimai, bučkis!
Share:

2 comments

Blog Design Created by pipdig