>

"URABAN DECAY" Lietuvoje!


Ketvirtadienio rytas. Kas miega, kas važiuoja į darbą, o kas jau jame. O aš, kaip pareiginga blogerė skubu į ilgai lauktą "URBAN DECAY" stendo atidarymą. Taksistas pažiūri į mane ilgesingu žvilgsniu, lyg būtume pažįstamį gerą dešimtį metų (bet tai negali būti tiesa, nes jam gerokai virš penkiasdešimt), o aš lyg niekur nieko kertu "pusryčiams" prigriebtą sūnaus "Kinder delice" ir bandau pagauti šilumos bangą iš mašinos priekyje veikiančio pečiuko, kad mano visiškai šlapi plaukai bent kiek spėtų išdžiūti.

Atvažiavus į Akropolyje esantį "Douglas" mane pasitinka mylimi, gerai pažįstami veidai - blogerės Kotryna, Aliona, Akvilė, Simona, Darija. Kažkur netoliese sukinėjasi ir Lietuvos youtuberės Laura, Augustė, Vikė, Ieva, Ana, Dovilė, Daiva. "Urban Decay" stendas paskendęs lankytojų dėmesyje, o vidury kosmetikos parduotuvės, puikią muziką groja įsijautusi dj'a. Mano plaukai vis dar šlapi it po romantiško pasiplaukiojimo vandenyne, na arba Lazdynų baseine, žiūrint kaip dirba jūsų vaizduotė. Visi spaudos atstovai pakviečiami į nedidelę spaudos konferenciją, tačiau kadangi aš, tinginio pantis, ten ateinu viena iš paskutiniųjų, nerandu sau sėdimos ir nusprendžiu nestovėti it feno nemačiusi palmė, ir nusileidžiu į "Douglas" dar kartą apžiūrėti kosmetikos, bei pasidairyti parduotuvėje.
"Urban Decay" - tikrai vertas tiek mano, tiek jūsų dėmesio. Pradedant populiariosiomis "Naked" paletėmis, baigiant superiniais lūpų blizgesiais, bei akių pieštukais. Kitos savaitės pradžioje bloge rasite kelias šios kompanijos produktų apžvalgas, o šį savaitgalį noriu jus pakviesti būtinai apsilankyti Akropolio "Douglas" parduotuvėje, kurioje jūsų jau laukia tamsiai violetinis, magiškai traukiantis "Urban Decay" stendas, su begalo kokybiška kosmetika, kuri su laiku atsiras kiekvienos iš jūsų kosmetinėse. Rytoj mūsų laukia lietuviškoji "mados savaitė" - Mados Infekcija, tad iki susitikimo šiuolaikinio meno centre!

Share:

2 comments

Blog Design Created by pipdig