>

OUTFIT / dalykai, kurie mane įkvepia

 
Poncho - H&M / Handbag - RANKINIU NAMAI / Hat - H&M
Watch - RESERVED from GROŽIO DRAUGAS / Jeans - ARMANI JEANS / Shoes - DANIJA

Neretai sulaukiu klausimo : kas mane įkvepia? Gyvenimui, kūrybai, darbui. Ilgą laiką nuoširdžiai tikėjau gražių paveiksliukų galerijų galia, gamta, sekmės istorijomis, tačiau supratau, jog tai toli gražu nėra mano įkvėpimo šaltinis. Mano meilė - architektūra ir knygos. Namo grįžtu įkvėpta naujų idėjų ir tikslų tik po ilgų pasivaikščiojimų senamiestyje. Ir nesvarbu, tai Vilnius, Kaunas, Ryga, Paryžius... Senoji miesto dalis tarytum dalinasi savo ypatinga energetika, o aš kaip vampyras ją semiu iš visų jėgų. Sunku paaiškinti, tačiau tokia manau esu ne viena, todėl net neabejoju, jog kas nors mane tikrai supras. Kuomet kiti svajoja gyventi už miesto, dideliame name, aš neįsivaizduoju savo gyvenimo toliau, nei 2km už senamiesčio ribų ir atrodo, galėčiau ten pasilikt iki pat gyvenimo pabaigos. Jaukiame, senos statybos namo bute, kuriame ir toliau skaityčiau įvairaus plauko knygas, būčiau mama, žmona, dukra. Miesto sienos turi ypatingą atmosferą, tereikia būti atviru, kad ją pajusti. Neretai pamirštame, kokiame gražiame mieste mes gyvename. Pakelkim galvas! Kiek daug gražių ir senų pastatų mus supa. Yra daug iki skausmo žinomų vietų, kurias galime atrasti iš naujo. Tereikia noro ir tikėjimo, jog viskas kas mus supa yra magiška ir turi reikšmę. Kaip aš mėgstu sakyti "niekas nenutinka šiaip sau". Kiekviena dulkė mūsų kelyje turi savo misiją. O pažvelgus iš mėnulio - ta dulkė tai mes patys. Tuomet visos problemos pasidaro mažytės ir bereikšmės. Pasaulis toks didelis, o mes - tokie maži! Gyvenimas vienas ir per daug trumpas, kad galvoti, jog turime prisitaikyti, kažkam patikti. Niekada nedarykime to, kas mums nepatinka. Bus sunku, bet pabandyti verta, ar ne?

Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig