>

PUPA / LIKE A DOLL FLUID / pasirinkimas vasarai



Kokią skystą pudrą pasirinkti vasarai? Didžioji dalis atsakytų, jog jokios, nes vasara yra metas, kuomet moterys ir merginos į šoną nustumia kosmetines ir mėgaujasi geru oru, saule ir leidžia veido odai pailsėti. Tačiau kokia yra realybė? Net ir vasaros metu, dauguma iš mūsų naudojame kosmetines priemones, nes to reikalauja mūsų darbas, pomėgiai, ar tiesiog mes pačios.  Rudenį, žiemą, pavasarį mano didžiausiu favoritu buvo Bobby Brown "Even finish foundation", tačiau grįžusi iš atostogų supratau, jog ji man yra ne tik per šviesi, tačiau ir gerokai per sunki. Išnaršiusi mėgiamų Lietuvos mados ir grožio blogerių apžvalgas, tiesiu taikymu nužingsniavau į "Kristiana" su aiškiu tikslu - noriu išbandyti PUPA "Like a Doll".
 
Kreminė pudra yra labai lengvos tekstūros. Pasak gamintojų, jos formulė yra be vandens ir naujos kartos komponentai tiesiog tirpsta ant odos, suteikdami tokį lengvumą lyg nebūtų makiažo. Ar aš tam pritariu? Tikrai taip. Tekstūra primena vandenį - kreminė pudra yra labai skysta, todėl jos buteliukas turi pipetę, be kurios neįsivaizduoju patogaus šio produkto naudojimo. Kadangi mėgstu gan stiprų maskavimą, bijojau, jog ši kreminė pudra man bus per lengva, greitai "nubėgs" ar suteiks veidui perdėto blizgesio. Ačiū dievui, mano nuogastąvimai nuėjo šuniui ant uodegos!


Prieš naudojant priemonę, buteliuką reikia labai stipriai sukratyti / suplakti. Primena dvifazį makiažo valiklį, tiesa? Pirmas įspūdis gali išgąsdinti, kadangi jausmas toks, lyg teptum labai labai lengvą, tačiau aliejinės konsistencijos produktą. O ne, nejaugi aš taip ir blizgėsiu? Pirmą kartą besidažydama šia kremine pudra, nuoširdžiai galvojau, jog išmečiau į balą pinigus. Tačiau kaip  nustebau, kuomet po kelių minučių viskas susigėrė į mano veido odą ir liko lengvas, matinis padengimas?! Viską užfiksavus kompaktine, sausa pudra, rezultatas atitiko visus mano lūkesčius. Oda atrodo sveikai, lengvai (sveikai!) žvilga, o jausmas tikrai toks - lyg būtum be makiažo. Žinoma, tik jausmas, nes tai, jog esi pasidažiusi be jokios abejonės matosi. Su Pupa "Like a doll" kur kas rečiau tenka taisyti makiažą, bėgti į vonios kambarį pasipudruoti . Realiai, per 7h tą padaryti tenka apie du kartus. O pats svarbiausias ir labiausiai mane džiuginantis dalykas - ši kreminė pudra nekemša porų! Sakau ranką prie širdies pridėjus - pagerėjo net gi odos būklė, nors prie to prisidėjo ir mano naujos veido priežiūros priemonės iš "Kiehl's".

Mano oda yra mišri, tad garantuoju, jog šis produktas puikiai tiks šio tipo odos savininkėms. Kiek teko girdėti, tinka ir "sausaodėms". Jeigu abejojate, visuomet produktus galite išbandyti su konsultančių pagalba grožio prekių parduotuvėse. "Like a doll"  kreminės pudros sudėtyje nėra kvapiųjų medžiagų, parabenų ir alkoholio. Aš esu sužavėta! "Pupa" produkcijos galite įsigyti "Kristiana" parduotuvėse, įrašo kaltininkės kaina - apie 20eur. 
Su pirmąja vasaros diena, brangiosios!
Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig