>

"NYX" GRAND OPENING PARTY / akimirkos

 

Vakar praūžė ilgai lauktas "NYX" parduotuvės atidarymo vakarėlis, kurio metu susirinko visi neabejingi grožiui ir kosmetikai. Buvo be proto malonu vienoje vietoje matyti tiek daug blogerių ir youtuberių, juk kad ir kas bebūtų - mes viena šeima! Vakarėlio metu netrūko skanių užkandžių, desertų, geros muzikos ir kas be ko kosmetikos. Stendai tiesiog lūžo nuo kosmetinių produktų gausos ir kvieste kvietė išbandyti naujienas : tobulus matinius lūpdažius, spalvotus akių pravedimus ir viską, ko geidžia širdis. Tai ko gero viena drąsiausių dekoratyvios kosmetikos kompanijų, savo sprendimais pavergianti milijonus merginų (o kartais ir vaikinų) širdžių. Vakaro metu aš ir vėl pasidaviau silpnybei fotografuoti žmones, todėl kviečiu apsilankyti mano kuklioje svečių galerijoje. Plačiau apie kosmetiką - jau greitai!


Share:

2 comments

  1. Tokios gražios nuotraukos! ir aš čia :))))

    ReplyDelete
  2. Dar kart pasikatosiu, nuostabiai atrodei! Ooo net ir aš čia esu ;o
    kristtalle.blogspot.lt

    ReplyDelete

Blog Design Created by pipdig