>

TFW / OUTFIT #1


Skirt - TOP TO BOTTOM / Jacket - IMPERIAL / High heels - BIANCO / Cluch - VINTAGE / Hat - H&M STUDIO / Sunglasses - TOMMY HILFIGER

Sėdžiu susisukusi į antklodę prie rašomojo stalo savo kambaryje, laikrodis rodo beveik pirmą valandą nakties, o aš negaliu pasitraukti nuo kompiuterio, nes jame kirba begalė darbų. Su kolege Aliona šiandien dieną praleidome kaip niekada turiningai, o vakare, kas be ko, ir vėl stebėjome naujų kolekcijų pristatymus. Man patinka estų požiūris į tinklaraštininkus iš užsienio (taip, Lietuva taip pat jam priskiriama, haha.) Iš pirmos eilės - nė krust! Ir aš laiminga ne tik dėl organizatorių pagarbos, bet ir dėl to, jog galiu pati fotografuoti kolekcijas, o vėliau galerijomis pasidalinti su jumis.


Kalbant apie mano vakarykštį derinį, jis buvo spontaniškas. Ką apsirengti pirmąjam Talino mados savaitės vakarui sugalvojau likus pusvalandžiui iki mūsų išėjimo! Labai norėjau apsivilkti "Top to bottom" naująjį sijoną, todėl jis tapo ta mano "bazė", į kurią atsižvelgiant teko derinti kitus drabužius ir aksesuarus. Ilgai negalvojusi šokau į chameleoninius, barchatinius aukštakulnius iš "Bianco" (kurie nuostabiai žvilga ir keičia priešais saulę spalvą) ir norėdama saugaus variato, pasirinkau labai panašaus atspalvio delninę, kurią įsigijau šimtą metų atgal vienoje sendaikčių parduotuvėje. 
"H&M Studio" skrybelė - mano gelbėtoja betkokiame gyvenimo atvejyje! Net jeigu drabužių derinys bus pats paprasčiausias ir kukliausias, skrybelė visada padarys savo. O ką galiu pasakyti apie lateksinę striukę? Duokite Lietuvai pusmetį, pavasarį suprasite ką aš turiu omenyje. Kol dar yra galimybė, galite šį "Imperial" grožį (kaip ir aukštakulnius) pasimatuoti "Bianco".
Nuotraukos : Aliona
 
Rytoj laukia dar viena diena Estijos sostinėje. Jeigu jums įdomios pačios karščiausios naujienos "tiesiai nuo podiumo" - viską galite pamatyti mano instagram stories / absentta

Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig