>

KERASTASE / geriausia, ką teko išbandyti


Kad plaukai tobulai išsišukuotų, nesiveltų ir būtų pamaitinti! Tai pagrindiniai "faktoriai", į kuriuos atsižvelgiu besirinkdama plaukų priežiūros priemones. Ir nesvarbus man nei produktų kvapas, įpakavimas, ar prekinis ženklas - man tereikia teigiamo, akivaizdaus rezultato! "Kerastase" Discipline linijos priemonės į mano rankas pateko visiškai netikėtai ir buvau tiesiog apakinta to, ką jos daro mano plaukams! Nuoširdžiai pripažįstu, tai geriausia, ką teko išbandyti ir drąsiai galiu teigti, jog tai priemonės idealiai tinkančios mano plaukų tipui.

Prieš aptariant abu produktus noriu paminėti, jog tiek šampūną, tiek kondicionierių bandžiau visais įmanomais būdais. Naudojant kartu, pakeičiant šampūną, ar kondicionierių... Tad noriu pabrėžti, jog tą (asmeniškai man) tobulą rezultatą išgaunu tik naudojant priemones kartu. 


Kerastase Discipline Bain Fluidealiste

Kerastase Discipline Bai Fluidealiste - glotninamasis šampūnas, skirtas sausiems, besiveliantiems, nepaklusniems plaukams. Puikiai putoja, dažnai  susidoroja su visais nešvarumais vos po vieno plaukų trinkimo. Kvepia nuostabiai! Talpa : 250ml, kaina - 32eur.

Kerastase Discipline Fondant Fluidealiste

Kerastase Discipline Fondant Fluidealiste - išlyginantis, glotninantis  kondicionierius. Suteikia žvilgesio, kovoja su nepaklusniais, besiveliančiais plaukais ir inka visems jų tipams. Talpa : 200ml, kaina - 32eur.

Kur įsigyti? "inHair" parduotuvėse arba internetu www.inhair.lt

MANO NUOMONĖ

Pirmą kartą išbandžiusi šias priemones buvau lengvame šoke. Niekada nemaniau, jog mano plaukai gali atrodyti TAIP! Beproto lengvai besišukuojantys, žvilgantys ir lygus! Sakau nuoširdžiai - į si my lė jau. Kiekvienos moters gyvenime būna atvejų, kuomet pasiduodama gražiai pakuotei ir ji toli gražu neatpindi to, kas yra jos viduje, tačiau šis atvejis priešingas - tobula pakuotė ir šimtaprocentinis poveikis!  Mano plaukai - sausi, reikalaujantys papildomo drėkinimo, todėl noriu perspėti, jog  merginoms, kurių plaukai linkę riebaluotis, šios priemonės gali netikti.

Kvapas - labai malonus ir subtilus, neerzinantis. Priemonių konsistencija - ideali. Tiek šampūnu tiek kondicionieriumi esu labai patenkinta! "Kerastase Discipline" išlygina plaukus, akivaizdžiai juos glotnina, todėl mylinčioms ir siekiančioms purumo ir apimties - nerekomenduoju. Aš amžinai kovoju su besiveliančiais, besipučiančiais plaukų galais, todėl man šios priemonės yra lyg Dievo dovana. Žinoma, liūdniausias dalykas yra tas, jog plaukai galiausiai pripranta prie naudojamų produktų ir jų efektyvumas sumažėja, todėl stengiuosi šampūnus ir kondicionierius naudoti pakaitomis. Turiu dar dvi mėgiamas, kiek pigesnes priemones, kurių poveikis yra labai panašus, tačiau jas palikime kitam kartui. Linkėjimai! A.
Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig