>

OUTFIT / #RigaFashionWeek / SISTIANA BOUTIQUE



Niekuomet nežiūrėjau į kulotes kaip į drabužį, galintį atsirasti mano spintoje. Aš šventai tikėjau, jog trijų ketvirčių ilgio kelnės man netinka, nors niekuomet jų nesimatavau ir pripažįstu, taip manyti buvo kvaila, todėl šiandien su pasididžiavimu noriu pristatyti savo pirmąsias "MAX&Co." sijonkelnes iš "Sistiana Boutique", kurias aš tiesiog įsimylėjau! Kulotes galima devėti labai įvairioms progoms, tik svarbu atitaikyti ne tik jų spalvą, raštą, tačiau ir medžiagą, bei pritaikyti tinkamą avalynę.

Garstyčių spalvos kelnės tapo mano derinio pagrindiniu akcentu. Priderinusi klasikinę tiulio palaidinę aukštu kaklu, juoda švarkelį, ilgaaulius auksiniu kulnu (Bianco) ir skrybelę jaučiausi neapsakomai gerai ir saugiai, jokio diskomforto ar iššaukiančių detalių. Buvau pilnai pasiruošusi stebėti visą vakarą besitęsiančius pasirodymus! Tiesa, besifotografuojant vėjas buvo toks didelis, jog tiek skrybelė, tiek švarkelis skraidė kaip tie rudeniniai medžių lapai, versdami mane raudonuoti prieš praeivius, stebinčius mūsų foto-procesą.



Beje, plačiau kalbant apie "Sistiana", tai naujas itališkų drabužių butikas, kuriame visai neužilgo galėsite apsipirkti ir jūs! Sekite naujienas jų facebook puslapyje  "Sistiana Boutique" ir pirmieji pasipuoškite aukštos kokybės ir sezono tendencijas atitinkančiais drabužiais. 
Miestas pustuštis, visi išsibarstė po Lietuvą, o mes antradieniaujame lyg šeštadienį. Nuotraukose makiažas atliktas su "Smashbox" kosmetika, ta proga šiandien pasidalinsiu savo pirmuoju įspūdžiu apie jų priemones, bei pliusus ir minusus. A.

Share:

2 comments

Blog Design Created by pipdig