>

My bigest love and inspiration


Me : jumpsuite - Stradivarius //  high heels - Aldo // jacket - Reserved // watch - Marc by Marc Jacobs // clutch - Bulaggi
Daniel : shirt - H&m // shorts - H&m // sandals - Crocs

LT // Kaip ilgai aš laukiau šios dienos.. Pagaliau aš vėl su jumis! Tikiuosi šį kartą niekas nesilauš į mano el. paštą, o aš galėsiu užsiimti mylima veikla. Kai tik ateina Rugpjūtis - man visada norisi rašyti, fotografuoti.. ir beabejo tuo dalintis su skaitytojais. Nors tą daryti man norisi visada, bet artėjant rudeniui - ypač.  Mūsų ilgai planuota pirmą fotosesija  - pavyko! Visą dieną spurdėjau, čirškėjau kaip kotletas įkaitintoje keptuvėje, pati netikėjau, kad vat tuooj tuooj važiuosiu įamžinti savo ir sūnaus derinio! O pamačiusi nuotraukas spurdėjau iš laimės kaip popkornas prie įėjimo į kino salę, nes man jos laaabai patiko ir buvo netikėta, jog viena ranka laikantis telefoną ir atsakinėjantis į skambučius, o kita ranka mane fotografuojantis mano vyras - sugebės padaryti normalių kadrų ir išsisuko nuo mano eilinių kaltinimų dėl nemokėjimo fotografuoti, cha cha. Vietą, kurioje fotografuosime buvau išrinkusi jau pačioje vasaros pradžioje. Ir net gi drabužių derinį. Šiltais vakarais su Danielium vaikščiodavome po centrą, senamiestį ir ieškodavom tinkamų vietų fotosesijoms. Deja, šį kartą kol nusigavom iki prezidentūros, princas užmigo savo karietoje ir teko palūkėti, kol prabus ir galės įsiamžinti su mama. Šį baltą Stradivarius kombinezoną nusipirkau paskutinėmis Gegužės dienomis ir jis kaip mat tapo mano pačiu mylimiausiu ir labiausiai saugomu drabužiu. O koks jūsų mėgstamiausias drabužis šiuo metu? Gal taip pat mėgstate kombinezonus? Jei taip, kokius (ilgus, ryškius, trumpučius, margus) ir kur juos perkate? Palikite komentarą apačioje ir iki susitikimo kitame įraše! Iki!


RU // Как долго я ждала этого дня.. Наконец то я снова с вами! Надеюсь в этот раз никто не будет взламывать моeй електронной почты, а я смогу заниматься любимым делом. 
Как только наступает Август - мне хочется писать, фотографировать..  и этим делиться с читателями. Наша первая фотосьемка - удалась! Зацените. В данный момент этот белый комбинезон - самая любимая вещь cо всего моего гардероба. А что вы любите носить больше всего? Может тоже любите комбинезоны? Если да, то какие и где их покупаете? Ocтавьте в низу комментарь и до скорой встречи, ребята!

Спасибо любимому мужу за фотографии.








Share:
Blog Design Created by pipdig