>

BATISTE / pagalba skubantiems, ar lobis tinginiams?


„Batiste” sausi šampūnai - nr.1 tarp visų sausų šampūnų Didžiojoje Britanijoje. "Batiste" produktai pasižymi populiarumu visoje Europoje, tačiau ar tikrai sausas šampūnas gali atstoti įprastą? Šiame įraše pasidalinsiu savo įžvalgomis, bandymais ir galutine nuomone.
Apie "Batiste" sausus šampūnus sužinojau pažiūrėjusi vienos lenkų blogerės video ir tiesiog užsidegiau jį išbandyti. Tuo metu šių gamintojų produkciją Vilniuje buvo galima įsigyti tik "Asorti" parduotuvėje, todėl kulniavau pėsčiomis į kitą miesto galą ir įsigyjau daug žadantį buteliuką "XXL volume". Išsirinkau būtent jį, nes mano plaukai nuo svorio yra visai tiesūs ir nepasižymi purumu, o kas nenori daugiau apimties? Mano plaukai linkę gan greitai riebaluotis, todėl per pietus išsitrinkusi plaukus, vakare prieš renginį nusprendžiau išbandyti naująjį pirkinį. Dideliam nusivilimui, mano lūkesčiai buvo visiškai nepatenkinti. Plaukų šaknys pasidarė sunkios ir visur matėsi tie nelemti balti milteliai! Ar plaukai tapo puresni? Taip, gal pirmą pusvalanduką po naudojimo, o vėliau viskas buvo kaip visada. Eh. Antrą kartą išbandžiau šį šampūną praėjus parai po plaukų plovimo - viskas buvo taip pat, tik matėsi skirtumas - šampūnas tikrai "sugėrė riebalus" nuo plaukų, tačiau tie pavieniai balti taškeliai mane žudė... O apie galvos odos niežulį galima parašyti atskirą įrašą. Taip sausas "XXL volume" Batiste šampūnas nukeliavo į mano nepatikusių priemonių maišelį, kurio turinį jums parodysiu atėjus rudeniui. Nusivylusi produktu susitaikiau su mintimi, jog teks netingėti ir net gi extra atvejais plauti galvą įprastu būdu, tačiau prieš kelias savaites gavau dovanų kitos "rūšies" Batiste sausų šampūnų, kuriuos nužvelgiau skeptiškai ir pagalvojau "jie ko gero visi vienodi", ir kaip nekeista - klydau. "Floral & flirty" ir "Fresh" sausi šampūnai man tiko kur kas labiau. Taip, milteliai vis tiek nežymiai matėsi mano plaukuose (pati kalta, jog juoda!), "Floral & flirty" kiek per stipriai kvepėjo, tačiau savo darbą šie sausi šampūnai atliko žymiai geriau. Produktai puikiai tinka keliaujančioms, tačiau tuo pačiu turi ir savų minusų - dirginą jautrą galvos odą, sausina plaukus, o be to, gan greitai išsieikvoja. Bet kuriuo atveju - viena sauso šampūno buteliuką namuose tikrai verta turėti, nes niekada negali žinoti, kada jo tau prireiks! Idealus variantas - mini buteliukai, kuriuos galima įsimesti į rankinę, ar rankinį lagaminą lėktuve. Sausi šampūnai yra puiki išeitis tais gyvenimo atvejais, kai nėra laiko palįsti po dušu, atgaivinti savo plaukus, tačiau piktnaudžiauti jais taip pat nepatariama. Dabar "Batiste" produkcijos galima įsigyti ne tik Asorti, bet ir Douglas, bei kitose parduotuvėse (bijau sumeluoti kuriuose tiksliai, bet mačiau tikrai daug kur!) Kaina - 5eur. O kokia jūsų nuomonė apie tokio tipo produktus? Ar naudojatės, ar jie praverčia jūsų gyvenime? Susirašome komentaruose, iki!

Share:

12 comments

  1. Man tai jie labai skaniai kvepia, patinka blush fresh kvapas.
    Kadangi plaukai mano sviesus tai nesimato tu milteliu , bet jo padeda tai mazdaug valandai , poto plaukai vel nebeatrodo svarus.

    www.vasare.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man tas kvapas taip pat patinka :) Kitas mano bandymas buvo Syoss sausas šampūnas, pažiūrėsim kas geriau ir koks tarp jų skirtumas!

      Delete
  2. juk galima pasirinkti sausa sampuna pagal plauku spalva. as turiu rudiems plaukams ir visiskai nesimato jokiu milteliu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taip taip, žinojau, jog yra brunetėms, reikès ir jį išbandyti :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Milteliai matosi, bet taip ir turi but, reikia ispurent ir istrint plaukus :) O man siaip ziauriai patinka, jau 2 metus jei ne daugiau naudoju, labai padeda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Purenu, trinu, gaila, kad veliau sunku iššukuoti! :D extra atvejais gal ir neblogai, bet mano galvos oda per jautri tokiems dalykams.. :(

      Delete
  5. Girdejau kad sampunas brunetems dazo rankas kai prisilieti:( bet siaip labai man geras produktas, tik kad kvapas nelabai man malonus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeigu dažo, irgi nieko gero, ypač jei šviesius drabužius mėgsta žmogus..

      Delete
  6. Naudoju ta tamsiems plaukams, nei kiek nedazo! Žinoma jeigu labai daug prisipurski, tada viskas ruda, veidas purvinas atrodo, o prapurenus plaukus ir rankas tiesiog nusiplaus niekada neteko susidurti su issipurvinimais ant baltu drabužių :)

    ReplyDelete
  7. Naudoju ta tamsiems plaukams, nei kiek nedazo! Žinoma jeigu labai daug prisipurski, tada viskas ruda, veidas purvinas atrodo, o prapurenus plaukus ir rankas tiesiog nusiplaus niekada neteko susidurti su issipurvinimais ant baltu drabužių :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na va, kiek žmonių - tiek nuomonių! Kol pati neišbandysiu nesužinosiu.. :)

      Delete

Blog Design Created by pipdig