>

NEW IN / Mohito, Armani Jeans & more


Pirmosios rudens dienos išvakarėse norėčiau su jumis pasidalinti vasaros antroje pusėje įsigytais pirkiniais, kurie man atnešė daugiausiai mergaitiško (deja kaip ir visi materialūs dalykai - trumpalaiko) džiaugsmo. Kadangi pagal statistiką pastebėjau, jog tokio pobūdžio įrašai yra jūsų mėgstamiausi,  įsigijusi ką nors gražaus stengiuosi iš karto nufotografuoti, kad ateičiai turėčiau medžiagos bendram pirkinių įrašui. 

Pradėsiu nuo pirmojo - masyvaus kaklo papuošalo, kurį radau įvairių smulkmenų parduotuvėje netoli namų. Kur jau kur, bet ten jo pamatyti tikrai nesitikėjau. Vos pamačiusi supratau, jog jis privalo atsidurti mano papuošalų stalčiuje! Kol kas šis grožis "pasitarnavo" man tik vieną kartą, nes tiesą pasakius neesu didelė kaklo papuošalų megėja, tačiau kelis, skirtus ypatingoms progoms tiesiog būtina turėti.

 
Antrasis, itin sėkmingas pirkinukas - Armani Jeans tamsūs džinsai, kuriuos įsigyjau jų oficialioje praduotuvėje, prekybos centre "Europa". Kas mane pažįsta, žino, jog džinsai - visai ne mano drabužis, tačiau ką besakyčiau, buvau priversta nusipirkti bent vieną porą normalių, kokybiškų džinsų, nes artėja ruduo, orai greitu metu keisis, o savo kasdienybę siejant su mažu vaiku, žymiai patogiau šokti į džinsus, negu puoštis sijonu, ar suknele, ir pergyventi, jog papūtus vėjui griebsi sijoną, o vaikas tuo tarpu nukulniuos neaiškia kryptymi pagal savo norus. Nežinau kodėl, bet šis džinsų modelis vadinasi "push up". Ką jis push up'ina nesuprantu, džinsai kaip džinsai, tačiau labai nesigilinu. Medžiaga - superinė, minkšta ir plona lyg antra oda. Kol kas kelnės skalbiasi puikiai, neblunka, tikiuosi taip bus ir toliau, na o jeigu kažkas keisis, "apžvalgą" parašysiu dar už pusės metų.


Pirkinys nugalėtojas - sijonas iš naujos "Mohito" kolekcijos. Joks mano rūbas nėra gavęs tiek komplimentų, kiek šis varpelio formos saldainiukas. Nuotraukose neatsispindi tikras jo grožis - medžiaga yra stora, kieta ir slidi. Sijonas nepraranda savo formos, šonuose yra kišenės ir ant kūno drabužis atrodo tiesiog tobulai... Na, kaip ir visa nauja "Mohito" kolekcija! Ji tikrai yra verta dėmesio, būtinai užsukite ir apsižvalgykite, bei įsigykite sau ką nors žavaus! Tokio tipo sijonų ten yra ne vienas ir ne du, tiesiog mergaitiškas rojus!


Na ir paskutinis, ir naujausias mano pirkinys - "NS KING" guminiai aulinukai rudeniui. Nekantrauju, kada galėsiu juos avėti! Jie yra ne tik stilingi, bet ir  beprotiškai patogūs! Jau įsivaizduoju, kaip puikiai derės prie mano praeito sezono juodo paltuko. Grandinės detalės nusiėma, galima batus avėti be jų, tačiau tam nematau prasmės - jie kur kas žaviau atrodo su dirželiais.

Na štai tokie tie mano pirkinukai, kuriais norėjau pasidžiaugti ir pasidalinti. Tikiuosi įrašas buvo įdomus ir greitai galėsiu įamžinti daiktus ant kūno - derinių nuotraukose! Kuris iš šių daiktų jūsų manymu verčiausias dėmesio? Nuoširdžiai įdomi jūsų nuomonė, kurios kaip visada laukiu įrašo apačioje - komentaruose. Iki!
  
Share:

10 comments

  1. Sijonas vienareikšmiškas nugalėtojas! Sekdama įrašus instagram'e, tikrai nebūčiau pagalvojusi jog jis iš Mohito parduotuvės. Atrodo tikrai labai prabangus ir kokybiškas, labai nusisekęs pirkinys! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū, Monika! Žinok tobulos medžiagos jis, kokybė tikrai ne "Mohitiška"! :D

      Delete
  2. O man batai.... Nuostabūs! 😍😊

    ReplyDelete
  3. O man batai.... Nuostabūs! 😍😊

    ReplyDelete
  4. O mane kaklo papuošalas labiausiai sužavėjo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malonu, jog visų nuomonės skirtingos.. :))

      Delete
  5. Superiniai pirkiniai! Sijonas nuostabus, o guminiai aulinukai yra must have turint vaikiuką, kadangi kasdien reikia keliautu i lauką. Supratau, kad reikės įsigyti ir man :)

    http://cukrinepudrine.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. O gal galėtum pasakyti kaip vadinasi parduotuvė kurioje pirkai papuošalą?

    ReplyDelete
  7. Labaai dievinu tokio tipo įrašus, tad šį man skaityti buvo tikras malonumas! ♥
    Visos prekės savaip gražios bei nuostabios, tad mėgstamiausio ir labiausiai 'patraukiančio' akį tiesiog neįmanoma išsirinkti!

    http://cocoairida.blogspot.com

    ReplyDelete

Blog Design Created by pipdig