>

SEPTEMBER 1st


 Skirt - MOHITO / Rainboots - NS KING / Top - MEXX / Jacket - RESERVED
Handbag - MANGO / Watch - DANIEL WELLINGTON / Sunglasses - from Amsterdam

 Labas rytas, draugai ir nelabai! Beprotiškai geras jausmas žinoti, jog atėjo ilgai lauktas ruduo. Šių metų Rugsėjis man nusimato kaip niekad puikus. Ir taip sakau kasmet, nes begalo be krašto myliu šį magišką metų laiką! Gimtadienis, įvairūs renginiai, auksiniai, kvepiantys medžių lapai, anksčiu besileidžianti saulė ir jaukesni vakarai, kava, knygos... 

Vakar praūžė dar viena Rugsėjo 1-oji - mokslo ir žinių diena. Naujas sezonas, nauja pradžia. Gaila, tačiau dar vieni mano "mokslo" metai prabėgs neoficialiai, nes mažasis nepateko į darželį, o aš nenoriu vėl daryti klaidos ir mokytis ištęstiniu, ar nuotoliniu būdu. Noriu būti paprasta viešujų ryšstudentė, kiekvieną rytą kulniuojanti į paskaitas! Pagalvojus, kaip žiauriu, kai vos tik baigus mokyklą visuomenė mus spaudžia rinktis savo "profesiją" ir tolimesnį kelią.  Per 3 metus nuo mokyklos baigimo (oho kaip greitai bėga laikas!) mano "kuom gi aš norėčiau būti?" pasikeitė kaip minimum dešimt kartų. Pradedant aprangos dizainu, baigiant socialiniais mokslais. Vienintelis nepakitęs noras : būti geru ir laisvu žmogumi. 
Vakar vakare įamžinau žadėtąjį derinuką, skirtą šiltam rudeniui, tačiau tikrai ne tokiems orams (bataaai), kaip vakar! Nors dėl silpnos vakaro šviesos nuotraukų kokybė ne pati geriausia, kviečiu įvertinti, kokį rezultatą pavyko išgauti. Linkiu gražios ir kūrybingos antrosios rudens dienos. Nusimato 29+ laipsniai šilumos! Puiki proga paskutinį kartą pasišildyti saulės spinduliuose (o gal ir ne, nes debesuota), na o nuo rytojaus orai prastės. Ir ačiū Dievui, į trasą paltai ir paltukai!


Share:

5 comments

  1. Žavus ir žaismingas derinys :) Sijonas priminė saldainius, žinai, tas baltai-raudonai dryžuotas lazdeles. Pozityviai nuteikia rudeniui :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū, Živile :) būtent šiuos saldainius jis man ir primena! :)))

      Delete
  2. Lyg ir norisi, kad daržan greičiau eitu, bet kartu ir gaila ten leisti... Mažiukai vistiek dar labai. Aš į darželį ėjau nuo penkerių iki šešerių - ir taip vaikystės trauma.. o ką kalbėt apie 2mečius.. :/ :) Yra kaip yra, vadinasi taip ir turi būti :P Ačiū už gražius žodžius, mano blogas siunčia linkėjimus taviškiui! :))))

    ReplyDelete
  3. Ta spódnica jest genialna. AMAZING ♥
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    ReplyDelete

Blog Design Created by pipdig