>

About Thursday / kirpčiai daro savo


Shirt - ZARA // Jacket - VINTAGE SH // Jeans - ARMANI JEANS
Watch - DANIEL WELLINGTON // Shoes - ZARA // Handbag - RANKINIUNAMAI.LT

Vakar buvo puikus ketvirtadienis. Oras - toks kokį mėgstu, veikla - irgi! Kokį šimtą metų jums nepasakojau apie savo dieną, tad šįryt įrašas bus būtent apie tai. Sausas, it pirmoko rašinėlis (kai nurodytas laikas ir pasakojama dienos eiga - kitaip nemoku). Pabudusi 7:00 ryto nuskubėjau ruoštis "Fashion Vilnius Style" pusryčiams.  Kadangi jų pradžia buvo 10:00, o iki Vilniaus vartų žadėjau eiti pestute, kelios minutės po 9:00 jau žingsniavau Konstitucijos prospektu. Planas - užeiti į naująją "Šviežią kavą" VCUP, papusryčiauti ir judėti toliau. Deja deja,nebūčiau aš, pusiaukelėje pamačiau, jog namie palikau piniginę.. Grįžti būtų buvę kvaila, todėl užsidėjusi ausinukus pasileidau iki skausmo nusibodusią, bet vis dar mylimą "How deep is your love" ir ėjau pačiu lėčiausiu žingsniu pasaulyje.
Pusryčiai vyko Pank'olis restorane. Dideliam mano džiaugsmui sutikau Alioną iš "Lithuanian beauty blog" tad sėdome prie stalo kartu. Maistas, pokalbiai, nuotraukos. Viskas kaip ir turi būti. Negaliu patikėti savo socialiniu produktyvumu vakarykštę dieną.. Penkios nuotraukos instagram'e! Visiškai "not my style", haha. Su kolege prasiėjome Gedimino prospektu, įamžinome savo "outfit'us" ir pasukome skirtingais keliais : aš - namo, Aliona - į kitą renginį (su rusų blogere Kofka The Cat!)

Pagaminusi šeimai pietus ir užmigdžiusi sūnų pietų miego, atsakiau į email'us, panaršiau interneto platybėse ir sudariau produktų sąrašą (cmon, juk rytoj mano gimtadienis!) Pusvalandis po keturių (gerai skamba, huh?) jau sedėjau minkštoje kedėje, o mano darželinukės ilgio nagai lakavosi raudona spalva. Dabar aš visa raudonnagė dama, ha! Beabejo, nagų ilgis vis tiek liko darželinukiškas, tad gal ir nevisai dama. Raudona. Tiesiog raudona. Dar pusvalandis ir aš jau vairavimo mokykloje. Taip taip, mokausi teorijos su labai mielu instruktoriumi, kuris yra lenkas ir nuoširdžiai moko "ča negalima važoti". Deja šį kartą vos neužmigu net du kartus! Žinote tą jausmą, kai akys pačios užsimerkia ir galva krenta ant šono? Tai vat, tokia gėda mane aplankė du kart. Draudžiamieji kelio ženklai, jūs esate nuobodūs kaip "Tally Weijl" vitrinos. Pasibaigus pamokai užbėgau namo, užsimečiau ilgą, juodą kardiganą ir greitu žingsniu nukulniavau į "Europą" pavakarieniauti ir išgerti kavos (organizmas jos tiesiog reikalavo). Puikiai įsitaisiusi prie didžiulio lango su vaizdu į Europos aikštę restorane "Miyako" sukirtau skanutėlę porciją sushi ir latte kavos. Atmosfera buvo magiška, tačiau viskam kas gera ateina pabaiga. Prasibėgusi per parduotuves (ieškau kažko gražaus savo gimtadienio dienai) nuskubėjau tiesiu taikymu namo, nes buvo jau po 20:00, o dar reikėjo susiruošti H&M vakarėliui Akropolyje. Grįžusi į savo lizdelį per kelias minutes išsirinkau ką apsirengti (turbūt matėsi vakarėlio metu) ir jau be penkių minučių devynios, vyras mane išleido prie baltarusų pamėgto prekybos centro. Apie H&M beauty launch papasakosiu kitame įraše, galiu apibendrinti tik tiek, jog po pusvalanduko aš tyliai pasišalinau į Zarą. Tokioje žmonių minioje kosmetikos priemonių išbandyti buvo prakiškai neįmanoma. Prasukusi ratuką aplink naktinį senamiestį 23:00 jau buvau namie ir iki 3:00 nakties rašiau įrašus ir tvarkiau nuotraukas. Kaip aš šiandien atsikėliau net neklauskit.. Vos ne vos 9:00 ryto atmerkiau akis ir štai aš dar nė neapsirengus ir nesišukavus pasakoju tai, kas jums niekada nepravers. Na o šiandien - penk ta die nis! Mieste prasidėjo Sostinės dienos, tad iki pasimatymo Dizaino skvere Vinco Kudirkos aikštėje! Ciao!

Share:

6 comments

  1. Su kofta the cat?????? Kodel as nieko nezinojau??? ;((((((((( ji nereali!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Darja, mano reakcija tokia pati buvo! Jos make up seminaras buvo!! Nemokamas!!!

      Delete
    2. Nemokamas?????????????? As dievinu jos kanala :(((((((((

      Delete
  2. Aš jau rašau apie tai įrašą bloge ;-)

    ReplyDelete

Blog Design Created by pipdig