>

AMBROOZIJA / Paslapčių dėžutė


„Ambroozija“ – natūrali rankų darbo kosmetika, kuriama nuo 2011 metų. Vaikštant Gedimino prospektu akys visada užkliūdavo už "Ambroozija" parduotuvės vitrinos, tačiau kas kartą ją pamačiusi teprisimindavau seną, vaikystės laikų, lietuvišką humoro laidą. Niekada ypatingai nesidomėjau visiškai natūralia kosmetika, mėgstu įvairius brand'us, įvairias kosmetikos priemones, tiek natūralias, tiek priešingai. Gavusi pasiūlymą išbandyti ir apžvelgti "Ambroozija" paslapčių dėžutę apsidžiaugiau kaip vaikas, nes senai norėjau išbandyti jų siūlomus produktus, bei skaičiau daug apžvalgų Alionos "Lithuanian beauty blog" tinklaraštyje. 

Paslapčių dėžutės yra dviejų dydžių - didesnės ir mažesnės.
 Mažesnės dėžutės kaina 20eur, o vertė - 35eur. Dėžutės turinį sudaro sumažinto tūrio 3-4 produktai, 
mėginėliai ir dovanų kuponas, su kuriuo galėsite apmokėti 20proc. pirkinio sumos.
Didesnės dėžutės kaina 30eur, o vertė - 50eur. Dėžutės viduje : sužinto tūrio 4-5 produktai, 
mėginėliai ir dovanų kuponas, su kuriuo galėsite apmokėti 20proc. pirkinio sumos. 

 

 Kadangi visus produktus jau išbandžiau, noriu papasakoti kas gi buvo manosios (didžiosios) dėžutės viduje. Pradėsiu nuo dviejų kvapiųjų aliejų : aliejus "Vėjas" yra skirtas vyrams ir kvepia tiesiog pasakiškai. Jis man primena vaikystę ir atmintin užstrigusius tėčio kvepalus. Aliejukas jau stovi ant mano vyro lentynėlės. Sakė, jog naudos! Kvapusis aliejus "Morta" skirtas moterims. Kvepia taip pat skaniai, tačiau bijau, jog tai yra ne mano kvapas.. Bandysiu dar panaudoti ir priprasti, galbūt pasitarnaus tada, kai būsiu neįprastos nuotaikos, ar norėsiu įsikūnyti į kitą "amplua".
Nenuplaunamas plaukų balzamas "Saulė" - pasaka! Citrusinis produkto kvapas man be galo patinka, o pats purškiamas balzamas glotnina plaukus, suteikia jiems švelnumo ir drėkina (viskas ko man reikia!). Pasak gamintojų, subalansuotų aliejų mišinys stabdo plaukų slinkimą. Plaukų kaukę pažeistiems plaukams "Laumė" išbandysiu tik rytoj ir būtinai papasakosiu įspudžius atskirame įraše. Dedu į ją daug vilčių!

 
Kita produktų grupė skirta veido priežiūrai. Ji man buvo tikras malonus atradimas. Balzamą "Saulė" brandžiai sausai odai padovanojau mamai (jos oda yra būtent tokia) ir lauksiu atsiliepimų iš jos! Na o kitos keturios priemonės man tiko ir labai patiko. Ramunėlių vanduo jautriai odai tapo mano toniku, kurį naudoju ir ryte ir vakare. Jis stabdo odos uždegimus, ją ramina. Tinka problematiškai odai. Makiažo valiklis "Brėkšta" - kažkas tobulo. Jis puikiai nuvalo makiažą, o kvepia tikriausių tikriausiais migdolais! Tinka visų tipų odai. Būtinai įsigysiu pilną valiklio dydį. Veido prausiklis "Junda" - keisto, ne itin malonaus kvapo, bet labai veidui malonios konsistencijos veido prausiklis. Primena molį, purvą, su labai smulkiomis (it smėlis) dalelėmis, kurios švelniai šveičia ir valo veidą odą. Man šis produktas taipogi labai patiko ir jį naudoju kiekvieną vakarą. Intensyviai drėkinanti emulsija "Jorilė" man primena eukaliptų kvapą, nors eukaliptai į sudėti neįeina. Jos vienos kaip drėkinamojo kremo man neužtenka, tačiau nakčiai, norėdama odai suteikti intensyvesnio drėkinimo, naudoju savo įprastą naktinį veido kremą ir jam įsigėrus naudoju Jorilę. Nežinau, ar toks produkto naudojimas yra galimas, tačiau rezultatas man patinka. Oda rytais itin glotni, atsigavusi ir sudrėkinta. 
Taipogi į paslapčių dėžutę pateko trys mėginukai : rankų kremas, veido serumas ir paakių kremas nuo raukšlių.  Jų taipogi dar neišbandžiau, tačiau jeigu patiks - būtinai su jumis pasidalinsiu. Na, štai tokie mano mažieji "Ambroozija" atradimai. Tokias paslapčių dėžutes vertinu itin teigiamai : labai dailus įpakavimas, apgalvotas turinys, pasiteisinantys lūkesčiai.. Labiausiai rekomenduoju makiažo valiklį, veido prausiklį ir plaukų balzamą. "Ambroozija" produktų galima įsigyti "Biosala" krautuvėlėse ir oficialioje parduotuvėje Gedimino pr. 44 // www.ambroozija.lt
Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig