>

HAPPY BIRTHDAY TO ME / gimtadienio atgarsiai


Neesu didelė gimtadienių megėja. Myliu ramią, "saugią" aplinką ir komfortą. Šiais metais nusprendusi nešvęsti pasenimo dar vieneriais metais nei kiek nesigailėjau. Pabudusi kaip niekada vėlai (apie 9.00h, mhm!) buvau (kaip ir priklauso) pakilioje nuotaikoje. Išsiuntusi vyrą su sūnumi į  vaikų kirpyklą, tvarkiausi namuose ir ruošiausi susitikimui su draugėmis. Nusileidusi į šalia namų esančią avalynės taisyklą, ant durų pamačiau ranką užrašytą kortelę "Rugsėjo 5d. taisykla nedirbs". Wow, kaip puiku! O kaip man atsiimti savo mylimiausius aukštakulnius?! Skambutis draugui (vyrui) ir problema išspręsta. Savo nuožiūra nupirks man kitus, baisoka, hm? 


Per pietus su panelėmis susitikome "Ali šokoladinėje" netoli Aušros vartų, kuri nuo šiol prekiauja tik eklerais, macaroon'ais ir karštais gėrimais, žinoma. Beja, kodėl visi žiūri į mane kaip į kvaišą, kuomet sakau 'makaronai'? Tai yra teisingas tarimas, o ne 'makarūnai ir makarūnsai'! Pamaloninusios savo skrandžius dieviškais Ali Gadžijevo saldumynais ir kaip visada puikia kava, atsisveikinome, nes mano laikas šią dieną buvo apskaičiuotas net ne valandomis, o minutėmis. Laukiau svečiuose savo tėvų ir brolio - geriausios šventės dalies.

#FOOD BOOK

Ką gaminsiu gimtadienio dieną žinojau jau senai. Visą Rugpjūtį svarsčiau, mąsčiau, dvejojau, tačiau giliai širdyje jaučiau, jog vis gi pasirinksiu tai, ką savo šiuo metu mėgstu labiausiai. Pirmasis užkandis - kruasanai su camembert sūriu, pomidorais iš mamos daržo ir rukola. Tai yra skaniau negu skanu ir labai sotu, todėl stengiausi neperlenki lazdos su maistu, kuomet didžioji dalis skanėstų lieka kitai dienai ir praranda savo tikrąjį skonį. Kas neragavote šio prancūziško "sumuštinio" - rekomenduoju tai padaryti kuo greičiau, nes prarandate iš ties daug! Jį galima pasigaminti patiems (bus daug skaniau), tačiau karts nuo karto sukertų vieną su kava "Strange Love" kavos šventovėje prie Bernardinų sodų. Man, kaip sūrio megėjai tai yra tobuli pusryčiai, pietūs ir vakarienė, todėl atsargiai, nes šie sumuštiniai išvysto priklausomybę, o vėliau ir mėgstama suknelė pasidaro per ankšta...
Nugalėtojas nr. 2 - lašišos tartas, gamintas pagal mano specialų receptą, prieš kurį po lapais (ar rudens, ar salotų - nesvarbu) slepiasi visi mano iki tol ragauti "žalios" žuvies bokšteliai. Toks nekaltas patiekalo dydis atrodo iš ties juokingai, tačiau patikėkite, sukirtę jį - valgyti nenorėsite dar labai ilgai. Žinoma, šviežia tamsi duona su "Costelo" sūrio gabalėliais daro savo, tačiau ji būtina tobulam patiekalo užbaigimui! Jeigu šitą įrašą skaito mano draugės/draugai, rašykite laišką į el.paštą su prierašu "Kada tartaras?" ir susitarsime dėl bendradarbivimo. Juokauju žinoma. Po šių dviejų skanėstų į mano vargšą skranduką "nelindo" net gi šampanas, o ką jau kalbėti apie tortą...
 

Pasibuvome išties labai smagiai, dėmesio centre kas be ko buvau ne aš, o Danielius, tačiau kitaip ir būti negali. Aš tikrai neprilygstu nei žavesiu, nei talentu šiam mažam neklaužadai. Jaukiausia vakaro dalis, žinoma, kuomet lauke pradeda tęmti, o namie uždegtos žvakės ir šviestuvai. O dar kadangi šventės šeimininkė aš - per televizorių grojo džiazo koncertas. Myliu šią muziką! Uždegus torto žvakutes, norą galvojau ilgai kaip keturmetė, nuoširdžiai tikėdama, jog jis išsipildys. Tėvams išvažiavus (sūnui taip pat) persirengiau antrąją suknelę ir paryškinau makiažą. Vyras leido suprasti, jog eisime vakarieniauti į restoraną, tačiau kur - nesakė. Tiesą pasakius nesitikėjau nieko ypatingo, galvojau, jog nueisime į kokį iki tol nelankytą restoraniūkštį ir tiek. Tam ir buvau nusiteikusi. 

Privažiavus prie mūsų vienos iš mėgstamiausių vietų pavalgyti negalėjau patikėti savo akimis. "Debut cafe" buvo paruoštas didžiulis stalas, o prie jo sedėjo visi mano draugai! Niekada nebūčiau pagalvojusi, jog mano vyras suorganizuos tokią staigmeną. Žiūrėdama filmus visada svajodavau, jog kada nors taip nutiktų ir man, tačiau atėjus šventėms, niekada apie tai nė nesusimąstydavau! Buvo beprotiškai gera atmosfera, o kadangi mes ten lankomės labai dažnai, jaučiausi lyg namie. Didelis ačiū visiems, kas prisidėjo prie tokio gražaus siurprizo! Labai gaila, jog yra vos kelios nuotraukos, tačiau prisiminimai atmintyje išliks visam gyvenimui. Vakarėlis tęsėsi iki pat ryto, gimimo dieną atšventėme taip gerai, kad visą pirmadienį nuoširdžiai tikėjau, jog buvo sekmadienis! Ačiū visiems už sveikinimus, palinkėjimus, dovanas. Myliu, bučiuoju ir apkabinu!

Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig