>

MAKE UP STORE microshadow // muffin & diva


"MAKE UP STORE" - yra viena greičiai augančių kosmetikos kompanijų visoje Skandinavijoje. Jos įkūrėjas - švedas Mika Liias. Šiandien noriu jums papasakoti apie "Make up store" microshadow šešėlius. Mano turimi atspalviai - muffin ir diva. Skamba žiauriai skaniai, ar ne?
 Šie šešėliai yra senojo dizaino, tačiau jis man labai mielas akiai. Ir patogus! Na o pats produktas - be abejonės vertas dėmesio, ir ne veltui ši kosmetika yra mūsų šalyje tokia populiari. Šešėlių pigmentacija puiki, nesubėga į raukšles ir gražiai laikosi ant akių vokų visa dieną. Apačioje galite pamatyti nuotrauką, kurioje mano makiažas padarytas būtent su šiais produktais. Neesu profesionalė, ar vizažistė, todėl prašau neburbėti ir neskriausti, kas kaip moka, tas taip šoka! :)


Atspalvis : muffin 
Tamsių levandų atspalvis, su itin smulkiais blizgučiais. Ant odos spalva atrodo visai kitaip, mano akimis - visiškai pradingsta violetinis atspalvis, jis persiteikia labiau kaip šilta, žemės spalva. Man tas tik dar labiau patinka, nes esu "ramių" spalvų megėja. "Muffin" atspalvis - puikus pasirinkimas rudeniui, tiek tamsiaakėms, tiek šviesių akių savininkėms.

Atspalvis : diva
Itin blizgūs ir žėrintys šešėliai, kuriuos naudoju ne tik pagal paskirtį, o kaip ir highliter'į skruostikauliams, viršutinės lūpos viduriuko pašviesinimui. Pigmentacija tokia pati puiki, kaip ir 'muffin' atspalvio, tačiau praėjus kelioms valandoms sumažėja šešėlių žerėjimas. Produktas dengiasi gan plonu sluoksniu, todėl man patinka jį naudoti prieš tai padengus akies voką paprastais, matiniais šešėliais.

Abu šešėlių atspalvius rekomenduoju naudoti vakariniam makiažui, nes dienos metu blizgūs šešėliai gali žiūrėtis kiek vulgariai, na tačiau toms, kurios moka sužaisti su įvairiais atspalviais, šie produktai gali puikiai tikti ir dieninio makiažo variante. Šešėlių kaina - 16eur, spalvų pasirinkimas - tiesiog milžiniškas! "Make Up Store" produkcijos galite įsigyti jų parduotuvėje, kuri randasi Užupio g. 27 / Polocko 1, Vilniuje.

Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig