>

MICHAEL KORS AW 2016/17 - ne tik apie kolekciją



Ketvirtadienis. Žadintuvas 8.30h. Rytinė rutina, arbatos puodelis, "soundcloud" muzikos grojaraštis. Nežinau kaip jums, man visi rytai, kurie prasideda anksčiau 9h ryto - malonūs sielai ir garantuojantys produktyvią dieną. Už valandėlės jau vairuoju savo mažą mašiniuką ir kartu su sūnumi važiuoju į "Lakviną" atsiimti drabužio derinuko vakarui, ilgai lauktam "Michael Kors" rudens / žiemos kolekcijos pristatymui. 


Mieste jau verda gyvenimas, o kas svarbiausia - šviečia saulė, tad manyje kibirkščiuoja gera nuotaika ir didelis noras nuveikti kažką prasmingo (deja, drabužiai ir makiažai toli gražu ne tai). Susisiekiu su Vaida iš "Rankinių namų". Sutariame, jog užbėgsiu į jos senamiesčio širdyje esantį butuką, kuriame gera energetika tokia stipri, jog taip ir norisi jos paklausti : gal galiu čia pagyventi?!

Rankinės. Daug rankinių! Ką pasirinki taip greitai artėjančiam rudeniui?! Kaip visada, lieku ištikima ryškioms spalvoms. Geltona ir juoda (čia įvyko išdavystė, cha cha) rankinės jau mano maišelyje ir aš leidžiuosi laiptais į kiemą ir tekina leidžiuosi link savo mašiniuko, mat jau 10 minučių, kaip piktas dėdė gali išrašyti baudą. To dar betrūko, kad tektų mokėti 20€ baudą už šiek tiek užtrukusį, moterišką pasikalbėjimą. Su sena, gera (ir dar remixuota) "Modern Talking" daina grįžtame namo. Čia ir prasideda didysis pasiruošimas. 

Plaukus ištepu storu kaukės sluoksniu iš "Louis Galvin". Veidą - "Mossa" pylinguojančia kauke. Atvažiuoja brolis. Vakarui, kol mama maivysis parduotuvėje su šampano taure (tiesiog prasminga iki negaliu) pasiėma Danielių. Niekas nevogs mano šepetėlių ir nebandys šešėliais pasidažyti lūpų - valio, prasideda antras pasiruošimo etapas! Makiažą stengiuosi atlikti taip kruopščiai, jog net nepastebiu, kaip praslenka visa valanda. Jūs turbūt galvojate, ką galima piešti ant savo veido taip ilgai?! Neklauskite, aš lygiai taip pat kaip ir jūs nesuprantu ir atsakymo suformuluoti negaliu. Bet žinoma, visada galima apkaltinti skystą akių pravedimą (liner'į), kurį paėmus į rankas prasidėta sulėtintas filmas. 

Renginys prasideda 19.00 valandą vakaro. Valandą prieš paprašau vyro, kad nufotografuotų mano "outfit of the day". Po ilgų maldavimų jis sutinka, o tada maivosi ir gėdinasi mane fotografuoti. "Žmonės žiūri". Tai ką? Turi akis ir žiūri. Žiūri ne į tave, o į mane, ir tik todėl, nes kostiumėlis šviečia kilometro atstumu. Vos ne vos, pavyksta išspausti kažką, panašaus į "outfit" nuotraukas, atsisveikiname, o aš kulniuoju prieš vakarėli išgerti kavos. Tiesa, kava to nepavadinčiau, nes užsisakau 'latte', o kaip žinia, tai pienas, su lašeliu kavos. 

Žengus į "Michael Kors" parduotuvę mus pasitinka besišypsantis ir nekantraujantis kolektyvas, šampanas ir žinoma, daugybė fotografų. Nieko nelaukusi įamžinu grožybes iš naujos kolekcijos. Vyrauja tamsios, sodrios, žemės spalvos. Spalvų tendencijos nuo praeitų metų rudens beveik nepasikeitė. Vakarėlio metu viena iš svečių burtų keliu laimi nuostabią "Michael Kors" rankinę. Visos moterys tiek laimėtoją, tiek prizą šaudo pavydžiais žvilgsniais (ką jau kalbėti apie mane, aš šaudžiau su kariniu automatu, nes labai norėjau grįžti namo su savo pirma "M.K" rankine)! 

Vakaro vedėja - Asta Valentaitė. Kaip visada elegantiška, pasitempusi, skleidžianti stiprią, moterišką energiją. Pasivaišinus gardžiais užkandžiais, pabendravus su tinklaraštininkėmis ir kitais, sutiktais pažįstamais, įvertinus naują kolekciją, nelieka nieko, tik griebti dailų "Michael Kors" maišelį ir važiuoti pasiimti mažojo padaužos. Dovana nustebina - dailus, subtilus kaklo papuošalas. Tą patį vakarą jį padovanoju savo mamai. Ir ne todėl, jog jis man nepatiktų. Tiesiog žinau, jog nenešiosiu, o kaupti daiktų aš nemėgstu, tad geriau nudžiuginti žmogų, kuris suteikė man gyvenimą, velniai rautų! 

Iš arčiau apžiūrėti naująją kolekciją galite PC "Europa" esančioje "Michael Kors" parduotuvėje. Drabužiai ir rankinės mane tikrai sužavėjo, tačiau apie sportinių batelių liniją to paties pasakyti negalėčiau. Žinoma, skonis - dalykas individualus, nebūtinai tai, kas patinka man, patiks kitam. Ir atvirkščiai. Iki susitikimo kitame įraše, kuriame su jumis pasidalinsiu vakarykštės dienos 'outfitu'!

Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig