>

OUTFIT / rudens belaukiant


 Leather jacket - RESERVED / Dress - BUENABELLA / Bag - H&M
Shoes - DANIJA / Watch - MARC by MARC JACOBS / Sunglasses - TOMMY HILFIGER

Kas nuo senų laikų skaito mano blog'ą žino, jog dievinu rudenį taip stipriai, jog kas kart atėjus Rugsėjo 1-ąjai kraustausi iš proto. Ruduo - lyg mano antra religija, antri Naujieji metai. To priežastis ko gero yra ta, jog esu gimusi Rugsėjo mėnesį, tačiau labiau susimąsčiusi suprantu, jog auksiniu metų laiku tiesiog vyksta patys geriausi dalykai mano gyvenime.

Aulinukai, paltas, krentantys medžių lapai, šilta kava ir pasivaikščiojimai besileidžiant saulei. Vien dėl šių vakarų aš pasiryžusi atiduoti (beveik) viską! Joks kitas metų laikas manęs taip neįkvepia, kaip ruduo. Viskas prasideda Rugsėjo pirmosios eitynėmis, kuriuose nedalyvauju, tačiau su malonumu stebiu iš šalies (o šiais metais mano sūnus keliaus į naują darželį, kuriame nusimato šventė, neatsiliekanti vykstančioms mokyklose), tuomet seka Kaziuko mugės analogas - Tautų mugė, kurią kasmet apšnekinėju, tačiau vistiek aplankau ir vaikštau suraukusi nosį, na ir galiausiai atslenka ir mano gimtadienis, kuris šiais metais nusimato pirmadienį, tad planuoju ramų, šeimos vakarą, su šampanu, mano gamintais patiekalais (ir būtinai firminiu tartaru!). Tokia mano kasmetinė įžangą į jaukų ir dievinamą rudens sezoną. Kas šiais metais seks toliau - težino Dievas, mat neesu didelė savo laiko planuotoja. Mėgstu, kuomet viskas vyksta ekspromtu. Tai tiek! Beje, noriu priminti, jog mano kasdieninio gyvenimo akimirkas galite sekti snapchat'e / absentta. Už nuotraukas noriu padėkoti blogerei Sandrai iš www.kurmanoraktai.lt

Share:

1 comment

Blog Design Created by pipdig