>

TALINO MADOS SAVAITĖ / įrašas #NE apie madą : viešbutis, dienotvarkė, smulkmenos

 
  
Prieš pradedant skaityti šį įrašą, rekomenduoju užsikaisti arbatos, ar kavos, nes kaip žinia, sapalionės apie gyvenimą ir nuotykius - mano stiprioji pusė. Grįžus į Lietuvą iš vieno žmogaus sulaukiau priekaištų, jog nėra jokios prasmės važiuoti į madų savaites, jeigu tau už tai nemoka pinigų. Are you fu*king kidding me? Tai gal pradėkime mokėti pinigus visiems parduotuvių lankytojams, už tai, kad jie atėjo ir matė prekes? Nesiplėsiu, mados savaičių schema yra toli gražu ne tokia ir man būti pakviestai - didelė garbė.

Kaip čia patekau? Buvau akredituota renginio organizatorių ir įpareigota jums pranešti naujienas apie Estijos dizainerių kūrybą, o visus įrašus apie kolekcijas galite rasti senesniuose įrašuose.
Mano kelionė prasidėjo ankstų trečiadienio rytą. Važiuodama savo automobilių į "Panoramos" autobusų aikštelę jaučiausi keistai - mašiniukas pasiliks ten keturioms dienoms, toks vienišas ir niekam nereikalingas (haha), tačiau žinojau, jog grįžus pati sau pasakysiu didelį ačiū - nereikės kviesti taksi, ar prašyti, kad kas nors mane pasitiktų.

Mano ir Alionos iš Lithuania Beauty blog kelione ir saugumu rūpinosi "LUX EXPRESS". Kelionė neprailgo, nes turėjome wifi, kavos aparatą ir bendrą pomėgį, apie kurį galime diskutuoti valandų valandas. Rygoje persėdusios į kitą autobusą riedėjome į Taliną. Visos kelionės laikas - devynos valandos.. tačiau aš nekantravau lyg mažas vaikas, norėjau greičiau pamatyti Estijos sostinę , apsilankyti kolekcijų pristatymuose ir žinoma, įsikurti viešbutyje.


(Viešbutis kairėje)

Talino mados savaitės remėjas - "TALLINK" viešbučių tinklas, todėl suprantama, apsistojome jų viešbutyje "Tallink City" pačiame miesto centre. Gavau standartinį, nedidelį, tačiau jaukų kambarį su vaizdu į judrią gatvę ir beproto didele palange, kuri vakarais pasitarnavo kompiuteryje tvarkant nuotraukas ir "gaudant" įkvėpimą. Pusryčiai viešbutyje buvo puikūs, netrūko visko, ko aš mėgstu. Dažniausias mano pasirinkimas : sviestiniai raguoliai (kruasanai), sviestas, sūdyta lašiša ir daug salotų lapų.

Mano dienotvarkė buvo visai kitokia negu Vilniuje. Žadintuvas - šeštą ryto. Per pusvalandį išsibudinus baigdavau tvarkyti nuotraukas ir paruošdavau tekstus tinklaraščiui. Prieš aštuonias kartu su Aliona jau pusryčiaudavome viešbučio pirmąjame aukšte ir planuodavomės dieną. Padirbėjusios maždaug iki pusdienio, pietums išeidavome į miestą kavos, fotografuoti drabužių derinių. Be to, apsilankėme "H&M" showroom'e, apie kurį atskirą įrašą taip pat galite rasti mano blog'e.


Apie penktą dienos jau žygiuodavome link renginio vietos ir kas be ko, prieš tai fotografavome derinius. Taip, ir vėl. Galima pagalvoti, jog neveikėme nieko doro apart nuotraukų pyškinimo, tačiau kolegos supras : reikia išnaudoti visas progas, kuomet gali parūpinti naujos medžiagos savo tinklaraščiui, kuris yra ne kas kitas, o darbo platforma. Kolekcijų pasirodymų oficiali pradžia - 18.00val, tačiau kaip ir visada, viskas veluodavo nuo pusvalandžio iki visos valandos. Pertraukose tarp pasirodymų nelikdavo nieko, tik gerti šampaną (o ne, koks neįdomus tas blogerių gyvenimas) ir pažindintis su naujais žmonėmis. Po kolekcijų pristatymų grįždavome  maždaug vienuoliktą vakaro, prieš tai apsipirkdamos šalia esančioje parduotuvėje, nes vėlų vakarą ieškoti kavinių, ar restoranų norėjosi mažų mažiausiai. Atradome labaaai skanius sušius, kuriuos kirsdavome kiekvieną vakarą ir ruošdavomės naujai dienai.

Atgal į Lietuvą važiavau viena. Rygos autobusų stotyje išlipau kvadratine galva, nes už manęs sedėjusi porelė visą kelia pykosi ir aiškinosi santykius, o aš kirtau šokoladą ir skaičiavau kilometrus iki sustojimo. Valandėlė Rygoje buvo tikra palaima. Nors ir su didžiuliu lagaminu, tačiau laiminga pasivaikščiojau po senamiesčio / stoties dalį, sukirtau didelį mėsainį be mėsos (pardavėjas išgirdęs mano norą pasiūlė įsigyti salotų) ir supratau, jog Talinas gerai, bet Ryga dar geriau. Todėl jau ateinantį penktadienį vykstu pas kaimynus į dar vieną mados savaitę.
Rytojui paruošiau įrašą "kas mano lagamine", todėl būkite pasiruošę dar vienam kvaktelėjusiam įrašui. Kaip ir visada, visiems linkiu darbingos, turiningos savaitės, bučkis!

Share:

1 comment

Blog Design Created by pipdig