>

WHAT'S IN MY LUGGAGE / Kas mano lagamine?

 
 Nauja savaitės pradžia - nauji planai, darbai ir renginiai. Tema "kas mano rankinėje" yra gan banali ir pabodusi, tačiau ji vis dar viena mano mėgstamiausių skaitant kitus grožio ir mados tinklaraščius, todėl nusprendžiau neatsilikti ir aš - šiandien pasidalinsiu savo lagamino turiniu! Drabužių, batų ir aksesuarų neminėsiu, tadangi jų buvo visa krūva ir kiekvieną fotografuoti atskirai užimtų šimtą metų, todėl šiandien dėmesio centre : kosmetika, veido ir plaukų priežiūros priemonės.


Lagaminas : www.rimowa.com

Priemonės, skirtos veido odos priežiūrai

"Oriflame" ECO BEAUTY valomasis pienelis : apžvalga galite paskaityti čia
"Filorga" TIME ZERO serumas ir kremas HYDRA FILLER - apžvalgą galite paskaityti čia
"Kiehls" CALENDULA giliai valantis odos prausiklis - apžvalgą galite paskaityti čia 
"Matis" naktinis veido kremas pavargusiai odai iš www.topbeauty.lt grožio dėžutės 
"Konjac Sponge" kempinėlė - taip pat iš "Top Beauty" grožio dėžutės. Mano patirtis su "Konjac Sponge" - čia
"Biotherm" akių makiažo valiklis - apžvalgą galite paskaityti čia
"Australian Bodycare" arbatmedžio aliejus 


Kelionėse nemėgstu apsikrauti "gal panaudosiu" produktais, todėl su savimi pasiėmiau tik laiko patikrintus produktus, išskyrus vieną - "Matis" naktinį kremą. Kadangi žinojau, jog veido odą pavargs nuo (neslėpsiu) didelio kosmetiko kiekio, pasiimdama jį su savimi neprašoviau - man šis produktas tiko ir patiko, kremą naudojau kiekvieną vakarą. Paklausite kam man arbatmeždio aliejus? Extra atvejams, kuomet pačiu netinkamiausiu metu (o taip būna visada) iššoka spuogas. Nepasitikiu jokiais kremais nuo išbėrimų ir panašių dalykų. Arbatmedžio aliejus - geriausia priemonė kovai su nekviestais svečiais.


Priemonės skirtos plaukų priežiūrai

"Kerastase" DISCIPLINE BAIN FLUIDEALISTE - nerealus šampūnas, skirtas išlyginti plaukus. Tobula priemonė, apie kurią plačiau papasakosiu jau šią savaitę. 
"Kerastase" DISCIPLINE FONDANT FLUIDEALISTE - kondicionierius / priemonė lengvam nepaklusnių plaukų iššukavimui, suteikianti šilkinių plaukų efektą ir spindesį.
"GHD" plaukų lakas 
"Tangle Teezer" šukos - apžvalgą galite paskaityti čia


Nuotraukoje esančios "Kerastase" priemonės - tikra bomba, kurios veiksmingumu negaliu atsidžiaugti jau antrą savaitę. Dar niekada nebuvau radusi taip stipriai man tinkančių plaukų priežiūros produktų! Kaip ir minėjau, apžvalgą paruošiu jau šią savaitę. "GHD" plaukų lakas - tobulai kuoduko fiksacijai. "Tangle Teezer" - jau ketvirtos šukos mano kolekcijoje. Esu nuo jų priklausoma ir neįsivaiduoju, kas geriau iššukuotų mano linkusias veltis kasas. Tik rašydama šį įrašą supratau, jog visos lagamine turėtos plaukų priežiūros priemonės - iš www.inhair.lt

Dekoratyvi kosmetika 

"Urban Decay" NAKED SMOKY paletė - apžvalgą galite paskaityti čia
"Sugar Baby" TICKET TO BEAUTY paletė
"Make Up Store" kompaktinė pudra, šešėliai, baltas akių pieštukas
"Urban Decay" VICE lūpdažiai - apžvalgą galite paskaityti čia
"Nouba" MILLEBACHI" matiniai lūpų dažai ir pieštukas
"Urban Decay" šešėlių bazė - apžvalgą galite paskaityti čia
"Make Up Revolution" lūpdažis iš www.topbeauty.lt grožio dėžutės
"Lancome" GRANDIOSE blakstienų tušas ir akių pravedimas : apžvalgą galite paskaityti čia
"Nyx" gelis antakiams ir kreminė "HD" pudrą, kurią maišau su "Urban Decay" kremine pudra, kuri yra pasakiška, tačiau man per šviesi
"Mary Kay" lūpų pieštukas
"Rl De Young" gelis antakiams 
"Urban Decay" NAKED maskuoklis ir skysti lūpų dažai

 
 Visa šioje nuotraukoje esanti kosmetika buvo panaudota, turbūt dėl tos pačios priežasties kaip ir priemonės veidui - viską kruopščiai atsirinkau, neleisdama pasiduodi "gal panaudosiu" pagundai. Jeigu turite klausimų dėl tam tikrų produktų - drąsiai klauskite komentaruose. Taigi štai toks mano "kosmetinis" lagamino turinys - kuklus, paprastas, tačiau funkcionalus. Lagaminas užsidarė lengvai, sedėti ant jo neprireikė, valio!
Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig