>

SMASHBOX / first impression / pirmas įspūdis


Ilgai laukta "SMASHBOX" kosmetika pagaliau Lietuvoje! Jų vizija - makiažo priemonių, skirtų naudoti profesionalių fotosesijų metu, kūrimas ir gamyba. Apie šį, Los Andžele gimusį kosmetikos prekinį ženklą girdėjau tik iš užsienio youtuberių, todėl buvo smalsu dalį produktų išbandyti ir įvertinti pačiai. Žinant, jog ją naudoja pasaulinio žvaigždės, nusprendžiau surizikuoti ir vietoj pamėgtų "Urban Decay" priemonių su savimi į Ryga pasiimti "Smashbox". Trijų dienų su šia kosmetika man pakako, kad susidaryti pirmąjį įspūdį, todėl nieko nelaukę pradėkime.

Mano turimos priemonės - kontūravimo palete (produktas, kurį išbandyti norėjau labiausiai), makiažo pagrindo bazė, šešėlių paletė ir jų bazė. 


PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER

Visame pasaulyje labai populiari ir visų mylima makiažo pagrindo bazė. Ne taip kaip kitos, ji nekemša porų (ačiū Dievui) ir buvo sukurta tam, kad makiažas fotosesijų metu atrodytų ir laikytųsi ilgiau. Nors frazė "fotosesijų metų" atbaido, tačiau ji yra tinkama naudoti kasdieniniam makiažui ir tai, jog ji išlieka kur kas ilgiau yra visiška tiesa! Bazė veidą tarytum padengia plevele (to jūs tikrai nepajusite) ir makiažo pagrindas išlieka bene dvigubai ilgiau. Kol kas daugiau pasakyti negaliu, reikia daugiau laiko, kad susipažinti su ja artimiau, tačiau pirmas įspūdis - labai labai teigiamas.


STEP-BY-STEP CONTOUR KIT

Kontūravimo paletė buvo ta priemonė, kurią skubėjau išbandyti pačią pirmąją. Ką jau padarysi, mėgstu paslėpti trūkumus ir išryškinti privalumus, cha cha. Paletę sudaro trys atspalviai : šviesus (asmeniškai man norėtųsi šviesesnio) ir du tamsūs. Kas patiko labiausiai, jog vienas tamsus atspalvis šiltas, o kitas - šaltas. Mano manymu tai yra tobulas sprendimas, kadangi atspalvis, kuriuo kontūruojame skruostikaulius dažnai nėra tinkamas kontūruoti nosį, ar kaktą. Malonus bonusas  - šepetėlis. Nieko blogo apie jį pasakyčėti negaliu, tačiau velniai rautų, jis man per mažas. Paletės atspalviai gerai pigmentuoti, išlieka tol, kol nepasitrinsite į pagalvę, arba mylimojo petį. 

FULL EXPOSURE PALETTE

Idealių atspalvių paletė skirta tiek dieniniam, tiek vakariniam makiažui. Drįsčiau teigti, jog savo pigmentacija ji lenkia garsiąsias "Urban Decay" paletes. Septyni atspalviai matiniai, septyni - blizgūs. Nuotraukoje apačioje - makiažas su visomis keturiomis mano turimomis priemonėmis. Kol kas nesuprantu žėrinčių atspalvių. Blizgučiai tiesiog nenori laikytis ant mano akių vokų, todėl šiam produktui taip pat dar reikia laiko. Bandysiu ant jokiais pagrindais nepadengtų akių vokų ir su "Urban Decay" šešėlių baze. Kodėl ne su "Smashbox"? Skaitykite toliau.

(Nuotrauka be fotošopo / makiažo priemonių magija)


24 HOUR PHOTO FINISH SHADOW PRIMER

Ilgai išliekanti akių šešėlių bazė, pasak gamintojų užtikrina ryškesnę spalvą net visą parą. Taip, ryškesnė spalva garantuota, tačiau bazė, asmeniškai man, yra per daug riebi, todėl po kelių valandų šešėliai pradeda prarasti savo pirminę išvaizdą, o su tokiu reiškiniu, kaip riebūs akių vokai, man iki tol niekada neteko susidurti. Likau kiek nusivylusi, bandysiu išspausti teigiamą rezultatą, tačiau Rygoje mano ritmo ši priemonė neatleikė, nors su ką. 
Toks tas mano pirmasis įspūdis apie "Smashbox". Greitu metu paruošiu detalesnius įrašus su "swaches", kainomis ir step by step makiažu, bei finaline nuomone. Linkėjimai, A.

Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig