>

DANIEL WELLINGTON / classic black watch & cuff bracelet


O dieve, atrodo dar vakar kalendoriuje šmėžavo pirmosios Gruodžio dienos, o žiūrėkit, šventės jau ant nosies ir pirmasis žiemos mėnesis eina į pabaigą. Pripažinsiu, šios kelios savaitės tiesiog iki galo  mane pribaigė kaip už išlikimą kovojantį žvėrelį, tačiau tikiuosi dabar viskas pasisuks gera linkme ir nei sveikata, nei kitos problemos kojos man nebepakiš.

Kaip jau supratote iš pavadinimo, įrašo kaltininkas - Daniel Wellington. Unisex stiliaus laikrodžiai su ganėtinai siauru pasirinkimu lengvu mostu užvaldė visą pasaulį. Mano klasikinis laikrodis baltu ciferblatu tarnauja jau daugiau nei dvejus metus ir tinka bene prie bet kokio mano drabužio derinio. Tokius universalius aksesuarus aš tiesiog dievinu! Kartais susilaukiu replikų, jog šio gamintojo laikrodžiai jau visiems nusibodę, tačiau man nesvarbu - aš tikima Daniel Wellington gerbėja. Gavusi pasiūlymą išsirinkti naująjį laikrodžio modelį net nedvejojau. Juodas ciferblatas, rosegold detalės - klasika. Maniškis "Cornwall" (kaip ir visi kiti "DW" laikrodžiai) tinka tiek vyrams, tiek moterims, tiek jaunimui, tiek brandesnio amžiaus žmonėms - visa esmė dirželyje, kurį pasirinksite. Labiau universaliau turbūt ir būti negali. 

Be to, buvau maloniai nustebinta pamačiusi, jog www.danielwellington.com 
atsirado paprastos, subtilios apyrankės. Ir vėl eilinį sykį įsitikinau, jog less is more. Laikrodžio ir apyrankės duetas groja nuostabiai. Norite išgirsti melodiją? Su kodu "ABSENTTA" visiems laikrodžiams galioja 15 proc. nuolaida iki Gruodžio 31 dienos. 
Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig