>

OUTFIT / MAX&CO. CHRISTMAS


Dress, coat, handbag, belt - MAX&CO. / High heels - ZARA / Watch - DANIEL WELLINGTON

Na ką, draugai ir nelabai? Sveikinu su oficialia žiemos pradžia! Už lango sniegas jau ne naujiena, šventinė nuotaika kyla su kiekviena diena, o mandarinai, karštas šokoladas ir Kalėdinė atributika eina į trasą. Viskas būtų gražu ir smagu jei ne keli dalykai, kurie man, kaip tinklaraštininkei, sukelia daug problemų : nenuspėjamas oras ir anksti temstantis dangus. Tenka ieškoti alternatyvų, tačiau visi puikiai žinome, jog nuotraukų dienos apšvietime neatstos niekas. Kaip bebūtų gaila, įamžinti savo "MAX&CO." derinį lauke buvo mažų mažiausiai ekstremalu. Stiprus vėjas, šlapdriba ir tamsus dangus nežadėjo nieko gero ir taršė mano plaukus į visas puses, tad neliko nieko kito, tik pasislėpti prekybos centre ir pradėtą procesą tęsti ten.


Noriu jums pristatyti drabužių derinį, kuris mano manymu puikiai tiks jaukioms Kūčioms ir Kalėdoms. Man ši šventė asocijuojasi tik su ramybe ir šeima, todėl crazy įvaizdžius ir mini sijonus palikime Naujųjų metų nakčiai. Mano pasirinkimas : "MAX&CO." nuostabios spalvos, klostėmis puošta suknelė. Diržas atlieka ne tik liemens išryškinimo funckiją, tačiau ir prideda cinkelį, drabužį paversdamas labiau šventišku. Beje, šiuo atveju rekomenduoju pamiršti apie kaklo papuošalus, kadangi pats diržas yra gan masyvus ir blizgus, tad nerizikuokime susidvejinti su kampe pūpsančia skarotąja egle.


Apie paltuką nedaugžodžiausiu - jis begalo malonus ir universalus. Saugi sodriai mėlyna spalva ir neįpareigojantis modelis dera beveik prie kiekvieno stiliaus drabužio. Klasikinis kostiumėlis ir aukštakulniai, džinsai ir aulinukai, suknelė ir ilgaauliai batai - viskas derės puikiai užsimetus šį viršutinį rūbą. Rankinė - nedidelė, subtili, talpinanti tik pačius būtiniausius mūsų daiktus ir paslaptis.

Avalynė parinkta atsitiktinai - šiuos aukštakulnius šimtą metų vežiojuosi automobilyje su viltimi sustoti ir juos kur nors išmesti, tačiau vis atsiranda proga apsiauti ir kiekvienas kartas būna "paskutinis". Tokio modelio bateliai (o ypatingai kulnas) yra atgyvena, o mano atveju dar ir beproto nepatogi.. Na bet juodi aukštakulniai ir liks juodais aukštakulniais.. Kokiais jie bebūtų, dažnai gelbsti kaip ir maža, juoda suknelė.

Suknelę, paltą ir rankinuką galite įsigyti "MAX&CO." parduotuvėje PC "Europa", salone GEDIMINO 22 ir Kauno "Akropolyje".  Už kadrus esu dėkinga "Justina Ashkela photography", kuri išgelbėjo mane paskutinę akimirką ir nukrito tiesiog tiesiai iš dangaus!

Share:

2 comments

  1. Max&Co visada isliks man klasika!


    www.hairwonderfulday.com

    ReplyDelete
  2. Vajei, kaip pavydžiu tau tokios sukneles... Labai graži, bet jau kad brangi velniava. Bet Wonderful Hair puikiai pastebėjo - Max&Co visad išliks klasika. Reiks pasitaupyti ir pasiimt.

    P.S. Absentta, ačiū tau už tavo pastangas, tavo blogas - tobulas!

    ReplyDelete

Blog Design Created by pipdig