2016-ieji, jūs buvot nuostabūs!

2016-ieji metai buvo tiesiog fantastiški. Nors ir nerealizavau kai kurių užsibrėžtų tikslų, tačiau didžiąją jų dalį pavyko įgyvendinti ir metai buvo kupini nepamirštamų akimirkų, bei naujų pažinčių. Kasmet Sausio pradžioje savo norus ir tikslus užsirašau į nedidelę užrašinę ir pasipasakoju artimiems žmonėms, taip mintis paleisdama į visatą, kuri (jeigu nežinojote) padeda realizuoti mūsų svajones. Tuo, jog svajonės mėgsta tylą netikiu, o minčių ir ketinimų galia - tikiu. Pernai bepietaudama vienoje lauko kavinukėje Amsterdame ant lapo užsirašiau viziją, kokią save įsivaizduoju po kelerių metų. Besikraustydama tarp knygų radau tą popiergalį ir negalėjau patikėti. Praėjo tik metai, o daugiau negu pusė - jau išsipildė. iandien noriu trumpai apžvelgti uosius ir padėkoti likimui už suteiktas galimybes.

2016 metai prasidėjo kelione į Dubajų. Sausio pabaigoje kartu su vyru skridome į Jungtinius Arabų Emiratus atšvęsti jo gimtadienio. Tik atvykę į viešbutį sutikome pažįstamus vakarėlių organizatorius iš Vilniaus, su kuriais taip susidraugavome, jog ne tik kartu praleidome savaitę trūkusias atostogas, bet ir tapome labai gerais draugais.

Oras buvo pasakiškas, o patirti nuotykiai ir matyti vaizdai tiesiog nepamirštami. Miestas savo grožiu mums tiesiog susuko galvas, tad planuojame grįžti dar.

Vasario pradžioje per "Periscope" transliaciją susipažinau su blogere iš Baltarusijos. Viena kitą susiradome instagram'e, pradėjome bendrauti komentaruose ir jau Vasario pabaigoje Mariola su traukiniu atvažiavo pas mane į svečius! Bendraujame ir susitinkame iki šiol. Nekalta internetinė pažintis peraugo į draugystę.

Atėjus pavasariui, kartu su keliomis blogerėmis ir youtuberėmis vykome į Rygos mados savaitę. Pakviestos "Maybelline" turėjome galimybę įvertinti kaimyninės šalies dizainerių kūrybą, palyginti organizacijos lygį, pakliūti į užkulisius ir susipažinti su įvairių kompanijų atstovais.

Kartu praleisto laiko nepamiršiu dar ilgai, juk taip gera būti bendraminčių apsuptyje. Apie blogosferą galėčiau kalbėti valandų valandas, todėl kelionė į Rygą ir atgal visai neprailgo. Vilkėjau ryškia multi suknelę iš "Top to Bottom".

Visuomet kartoju, jog gyvenimas yra gražus, kol yra pirmų kartų. Noriu padėkoti "Helicentrui" už galimybę paskraidyti virš Vilniaus su sraigtasparniu. Jeigu dar to nebandėte - atėjus pavasariui tiesiog privalote!

Atėjus Gegužei kartu su šeimyna išvykome atostogauti į Ispaniją. Tai nebuvo mūsų pirmas kartas šioje šalyje, tad nei gamta, nei Barselona nenustebino, tačiau laiką praleidome puikiai.

Apsistojome gan ramiame miestelyje Salou, kuris pasižymi uolėtais ir laukiniais paplūdimiais. Saulės, linksmybių ir šviežių jūros gėrybių buvo per akis! Mažąjam labiausiai patiko šokinėti per bangas ir skristi lėktuvu, o man - rytais vaikščioti ant netoliese viešbučio esančio skardžio ir spoksoti į jūrą. Dar vienas malonus sutapimas - Barselonoje svečiavosi mūsų senas, geras draugas. Dievinu svečiose šalyse susitikti su pažįstamais iš Lietuvos!

Grįžus iš kelionės mūsų laukė didelė šventė - sūnaus gimtadienis. Jį sutikome savo senąjame darželyje "Basa Pieva", kurio erdvė tobulai tinka šventėms, ar vaikų fotosesijoms. Ačiū visiems susirinkusiems, buvo labai labai smagu!

Atėjus pirmąjai vasaros dienai atsiėmiau savo vairuotojo teises!

O Rūgpjūtį su geriausia drauge Valerija išskridome į Paryžių. Tai buvo mano trečias kartas šiame pasakiškame meilės mieste. Keturios jame praleistos dienos buvo kupinos nuotykių ir linksmybių, tačiau "what happens in Paris, stay in Paris", haha.

Grįžusi įgyvendinau dar vieną savo svajonę - skridau oro balionu. Visą vaikystę dėl jų buvau tiesiog pakvaišusi, todėl tėvai gimtadienio proga man įteikė tokią nepamirštamą dovaną.

Atėjus Spaliui kartu su blogere Aliona iš "Lithuanian Beauty blog" išvykome į Talino mados savaitę. Buvau sužavėta estų dizainerių kūryba, beveik visos kolekcijos paliko didelį įspūdį (ko nepasakyčiau apie Rygą).  Be to, turėjome galimybę apsidairyti "H&M"  showroom'e, apžiūrėti dar parduotuvėse nepasirodžiusias kolekcijas. Vilkėjau "Bianco" drabužiais.

Na o grįžus iš Talino vos ne iš karto išvykau į Rygą. Kaimyninėje šalyje taipogi vyko mados savaitė, kuri yra stipriausia "mados fiesta" Baltijos šalyse. Buvo nerealu! Vilkėjau "Sistiana Boutique" drabužiais.

Thanks to Investment and Development Agency of Latvia and LiveRiga for inviting to Riga Fashion Week.

Su Aliona juokavome, jog Ryga niekaip nenori mūsų paleisti. Praėjus gerai savaitei vėl išvykome pas "braliukus", cha cha. Na o šį kartą - į "NYX" organizuotą susitikimą su garsia grožio blogere iluvsarahii. Nors buvo šaltoka ir snigo - atmosfera mieste kvepėjo Kalėdomis, todėl buvo begalo jauku ir gera pasivaikščioti Rygos gatvėmis.

Metus užbaigiau savo pirmu, lietuvišku vlog'u.

Metų bėgyje turėjau daugybę kolaboracijų kurių čia nepaminėjau, tad atskirai noriu padėkoti "Lancome", "Urban Decay", "Gedimino 22", "Max&Co.", "Smashbox", "Wolford", "Lakvina", "Rankiniu Namai", "Polhem pr", "Aldo", "Ramada Hotel Vilnius", "Kiehl's", "H&M", "Kristiana", "Douglas", "Deichmann", "Daniel Wellington", "M.A.C", "Clinique", "inHair", "Top Beauty", "Pullman Riga Old Town Hotel" ir "Tallink City Hotel". Taipogi dideliausias ačiū mano "šeimai" : "Kur mano raktai", "Lithuanian Beauty Blog", "Luscious Style", "Uogintaite.com", "Oh So Boheme" ir "Inna's Corner".

2017 metai bus dar geresni ir produktyvesni. Su Naujais! :*<3 br="">
Share:

2 comments

1. Tas gyvenimas tikrai lekia įspūdingu greičiu!! Smagu matyti, kaip augi ir tobulėji. Bučkiai!