>

YVES SAINT LAURENT / THE SHOCK


Priaugintų blakstienų bumas Lietuvoje (pagaliaaau) po truputį traukiasi ir į kosmetinių priemonių olimpo viršūnę sugrįžta tušai blakstienoms. Pripažinkite, išraiškingas žvilgsnis turi magiškų savybių! Jis gali užvaldyti ne tik vyrų širdis, tačiau ir padėti užkariauti visą pasaulį. Juk ne veltui sakoma, jog akys - sielos veidrodis. Jos dažnai pasako kur kas daugiau negu lūpomis ištarti žodžiai, o kartais gali net užhipnozuoti. Netikite? Tuomet išbandykite "Yves Saint Laurent" blakstienų tušą "The Shock".


"Mascara Volume Effet Faux Cils The Shock" - tankinamasis blakstienų tušas, tačiau su šia gamintojų versija aš nesutinku, nes ši priemonė yra maksimaliai riečianti ir ilginanti! Ir aš nei kiek dėl to nepykstu, nes produktas yra tiesiog verčiantis iš koto, tačiau apie viską nuo pradžių.

Jeigu nuoširdžiai, senieji "YSL" blakstienų tušų pakuočių dizainai man kur kas mielesni : tokie auksiniai, subtilūs, traukiantys akį, o naujasis, juodai sidabrinis atrodo taip neįprastai, jog primena nekaltą kiniečių (ups) padirbinį. Šepetėlis jau iš pirmo žvilgsnio atrodo daug žadantis. Ir taip, jis iš tikrųjų daro stebuklus. Mano blakstienos nėra nei labai tankios, nei labai ilgos, tad tokiais produktais kaip šis aš džiaugiuosi kaip vaikas.


Tušas beprotiškai ilgina blakstienas ir šiek tiek jas tankina. Negaliu teigti, jog nelipina blakstienų, nes jis tą tikrai daro, tačiau man, dramatiškų makiažų mylėtojai, tai nėra minusas.

Tušas taip gerai užsifiksuoja, jog užriestos blakstienos nepraranda savo formos ir tokiomis išlieka kiaurą dieną. Produktas visiškai nebyra, netrupa ir visaip kitaip negadina nuotaikos. Nežinau, man jis tiesiog to-bu-las! Natūralistėms nerekomenduoju, jums gali pasirodyti, jog akys tampa pernelyg apkrautos, na bet jeigu jau pusė Lietuvos merginų ir moterų prisiauginusios šluoteles (jokių asmeniškumų, aš irgi buvau), ką jau bekalbėti apie tą blakstienų apkrovą.. Tikrai nuoširdžiai rekomenduoju užbėgti į "Douglas" nepasidažius akių ir išbandyti šią naujieną.  
Kaina - 28.95eur
Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig