>

OUTFIT / RENT BOUTIQUE

Nežinau kaip jūs, tačiau aš esu iš tų moterų, kurios viską atideda paskutinei minutei... Kas kartą save keikiu, prižadu keistis ir būti atsakingesnė, tačiau senų įpročių atsisakyti niekaip nepavyksta. Kaip jau supratote, tikrai neesu iš tų, kurios likus mėnesiui, kelioms savaitėms (ar net vienai) iki ypatingos šventės ar progos, ieško tos vienintelės suknelės. Dėl savo įvaizdžio susimąstau priešpaskutinę dieną ir pykstu ant viso pasaulio dėl savo pačios nerūpestingumo.


 Kuomet po Lietuvos padanges pasklido gandai apie "Rent Boutique" paslaugas, buvau itin skeptiška. Suknelių nuomos salonai - jokia ne naujiena, o ir pasiūla - skurdi ir primenanti 90-ųjų laikus. Pripažinkime, ambicinga, jaunatviška ir veikli miesto moteris nė už ką neapsivilktų to, ką siūlo didžioji dalis Lietuvos suknelių nuomos salonų. Kai "Rent Boutique" galiausiai atsidarė ir Vilniaus "Panoramoje", o mano kalendoriuje atsirado raudonai apibraukta diena reiškianti Darjos Kot vestuves - susiviliojau. Dėl išankstinio, ganėtinai priešiško nusistatymo, didelių vilčių nepuoselėjau, tačiau užėjus į saloną, man tiesiogine to žodžio prasme atvėpo žandikaulis!

Marc Jacobs, Self-Portrait, Alice McCall, Catherine Deane ir daugybė kitų garsių dizainerių kurtų suknelių tarytum atgijo ir tiesiog šaukte šaukė "pasirink mane"! Ko gero visą amžinybę mano akys neregėjo tiek gražių, stilingų, (o kas svarbiausia - skirtingų!) suknelių vienoje vietoje. Likau labai maloniai nustebinta ir sužavėta. Ir ne tik pasiūla, bet ir salone dirbančių merginų profesionalumu! Išsirinkau savo Alice McCall grožį (peržiūrėti galite ČIA) ir  jau kitą dieną, vilkėdama tobulai prie turėtų aukštakulnių derančią suknelę-kombinezoną, Nacionalinėje Dailės Galerijoje sveikinau pačią gražiausią nuotaką pasaulyje. Po tokios malonios patirties, nuoširdžiai rekomenduoju "Rent Boutique". Net neabejoju, jog čia savo rūbą ras kiekviena!

 Daugiau informacijos apie sukneles, nuomos/pirkimo galimybes ir kainas rasite oficialiame "Rent Boutique" puslapyje www.rentboutique.com
Share:

No comments

Post a Comment

Blog Design Created by pipdig