>

MAC STUDIO FIX / make up & review


Eh, tas špaklius.. Be jo - gerai, bet su juo - dar geriau! Visiškai taip pat kaip ir su vyrais, cha cha. Visuomet juokauju jog galėčiau dažytis net gi miegodama, kadangi dekoratyvinės kosmetikos priemones tiesiog dievinu ir esu pasiruošusi su jomis eksperimentuoti kiekvieną mielą dieną. Mėgstu atrasti naujus produktus, kurie įsilieja į mano makiažo rutiną, mėgstu stebėti atvaizdą veidrodyje ir žavėtis galimybe paslėpti trūkumus, bei išryškinti privalumus. Makiažas man lyg savotiška meditacija, kurios metu pamirštu apie viską šiame pasaulyje ir būnu paskendusi kosmetikos, bei šepetėlių pasaulyje.  Šiandien jums papasakosiu apie "MAC" "Studio Fix" fluidą ir tos pačios linijos kompaktinę pudrą veidui, o įrašo pabaigoje - Ievos Balseviciutes atliktas makiažas.



"MAC" STUDIO FIX FLUID - makiažo pagrindas tinkantis visiems odos tipams. Lietuvoje (ir už jos ribų) puikiai žinomas vizažistas Povilas Staniulionis naudoja būtent juos, todėl viešėdama jo seminare patyliukais tryniau rankomis, mat namuose manęs laukė dar nebandytas "Studio Fix" buteliukas. Pradėsiu nuo to, jog tinkamas makiažo pagrindo atspalvis prilygsta gyvybės ir mirties klausimui (moterys supras), todėl "Douglas" parduotuvėje makiažo meistrė Ieva parinko mano veido odai tobulai tinkantį atspalvį (A17). 

Fluido konsistencija ganėtinai skysta, todėl asmeniškai aš, rekomenduoju naudoti su kempinėle. Nors ji ir sugeria šiek tiek daugiau produkto nei šepetėliai, tačiau kempinėle įtapšnojant makiažo pagrindą į odą, jis išlieka kur kas ilgiau, geriau maskuoja, bet tuo pačiu atrodo natūraliau. "Studio Fix" maskavimas puikus - 9 iš 10-ies. Man patinka tai, jog fluidas nors ir gerai maskuojantis, bei išliekantis visą dieną - neapsunkina odos! 

Priemonę lengva sluoksniuoti, sklaidyti, todėl tolygus veido odos padengimas - garantuotas. Esu beprotiškai patenkinta šiuo produktu ir radau minusą tik vieną - fluidas pernelyg greitai išsinaudoja, mat neturi dozatoriaus... Vasarą šis produktas be jokios abejonės yra tinkamas naudoti tik vakariniam makiažui, tačiau šaltąjam sezonui "Studio Fix"  yra tobulas pasirinkimas. Reziumė : iš pirmo žvilgsnio nekaltas "MAC" fluidas nugalėjo net gi mano ilgai mylėtą "All Nighter" iš "Urban Decay". Verta išbandyti? Taip, taip, taip! Kur? "Douglas". Kaina - 31.95eur
 

Trumpai apie kompaktinę "STUDIO FIX" pudrą - šilkinė pigmentacija ir puiki makiažo pagrindo fiksacija. Dienos eigoje ji neleidžia makiažui "pabėgti" ir keturias-penkias valandas užtikrina veido odos matiškumą. Taipogi rekomenduoju naudoti su kempinėle, tačiau šį kartą dėl to, jog naudojant ją, galima paimti kur kas daugiau produkto, nei su šepetėliu ir taip maximaliai užtvirtinti makiažo pagrindą. Šis produktas man nesukėlė didelio susižavėjimo, jis tiesiog daro tai, ką turėtų daryti kiekviena gera kompaktinė pudra. 

Na ir pabaigai - Ievos Balsevičiūtės makiažas, atliktas naudojant "MAC" kosmetikos priemones. Diena, kuomet atėjau į "Douglas" buvo nuostabi, o išvydus kokia komunikabili ir maloni yra Ieva mano nuotaika pakilo dar keliais šimtais procentų! Labai gaila, jog nuotraukos neperteikia realaus vaizdo, bet tą vakarą jaučiausi pati gražiausia visame pasaulyje, o ypatingai džiaugiausi nuostabiai, itin kruopščiai padažytomis lūpomis. Kas kartą eidama pas naują vizažistę būnu nusiteikusi labai priešiškai, mat šiuose reikaluose esu tikrai įnoringa (o kas belieka, kai ir pati moki dažytis) ir kartus, kuomet buvau tikrai gražiai ir profesionaliai padažyta galiu suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų. Ieva pateisino visus mano lūkesčius, tad noriu tarti jai didelį, nuoširdų AČIŪ, o taip pat - su praėjusiu gimtadieniu!



Share:

1 comment

  1. A beauty brand which I wish I had, the glossy shade of the lipstick is just amazing and the other appresel also are very appealing. I feel it is in our range,a good collection to look forward.

    ReplyDelete

Blog Design Created by pipdig